Op Shadow the Hedgehog Fase 4 , How Do You Do de Neutrale Missie When You Meet Espio

? Je moet eerst ontmoet Espio in Fase 4 - D , een virtuele wereld bekend als de Mad Matrix , dat is de binnenkant van Eggman Computer . Om de neutrale missie voor het toneel te verwijderen , moet u het meest van het podium te negeren en direct doorgaan naar de rode toren in de verte. Hoewel dit klinkt misschien eenvoudig genoeg , zijn er vele uitdagende puzzels , hindernissen , vijanden en doolhofachtige Speed ​​Highways dat aan het einde van de etappe tussen jou en het doel ring . Instructies

vooruit zodra de fase begint en Espio verschijnt . Wanneer u wordt gevraagd , antwoorden met "Ik moet naar de uitgang van deze cyberspace te vinden." Dit is de neutrale missie voor deze fase . Kopen van 2

voren Ga door totdat je de veelkleurige panelen en het vraagteken te bereiken . Druk eenmaal op het linkerpaneel en druk vervolgens op de een aan de rechterkant twee keer . Dit zet alle drie panelen dezelfde kleur en stelt u in staat om verder te gaan . Vernietig een van de Egg Pionnen op dit gebied en neemt zijn geweer .

Verder
3 langs het lineaire pad tot je bij het ​​eerste checkpoint . Spring op de paal net voorbij de controlepost en klim naar de top. Neem de linker of rechte pad ; zowel leiden naar dezelfde bestemming . Spring op de rode pad te krijgen vervoerd naar de volgende set van platforms .

Neem de rechter-of linker pad zodra de rode pad zijn bestemming heeft bereikt . Dit leidt tot een steil pad op weg naar een aantal vijanden. Vernietigen of negeren en doorgaan tot het einde van het pad , waar u een set van twee gekleurde panelen vergelijkbaar met die in het begin van het podium te vinden. Schiet de linker eenmaal en de rechter drie keer om de barrière verdwijnen .

voorwaarts verder zodra het grote blok verschijnt en spring omhoog om de controle kamer van de toren . Activeer de terminal in deze kamer om te starten in een Speed ​​Highway. Ga naar rechts , dan rechtdoor om uiteindelijk op een platform . Ga naar de juiste weg , en ga links , rechts , rechts, links , links, links , rechts, links en rechtdoor --- deze reeks van paden lijkt heel snel, dus let goed als je daar doorheen loopt , zodat u don ' t missen een van de bochten. Ga rechtdoor , maar drukt tegen de linkerkant van de weg om te eindigen in de buurt van een krat met vijf ringen in. Ga naar rechts en blijf tegen de rechterzijde van de weg om te eindigen op de rode toren .

Spring
6 op de groene pads aan de controlepost te bereiken en verder naar voren. Bewegen langs de lineaire pad van de ringen tot u een andere veelkleurige paneel puzzel bereiken . Hit elk van de rode drie keer om ze allemaal dezelfde kleur en maak de barrière verdwijnen . Versla de Egg Pionnen op dit gebied en ga de heuvel op

Vind de veelkleurige platform puzzel op de top van de heuvel en loop heen en weer op de panelen tot ze dezelfde kleur . - - dit te doen zorgt ervoor dat u zal worden op het platform als het stijgt . Spring omhoog naar het circuit panel om te starten op een andere Speed ​​Highway. Volg het pad naar het einde te worden gelanceerd in een vreemde wereld waar je zweeft .

voren Float totdat u de paden gemaakt van ringen te bereiken . Volg een van hen naar een andere veelkleurige panel puzzel te krijgen . Raken ze tot ze van kleur veranderen en om te zetten in een oplopende platform --- rit het aan het doel ring en raak het aan het podium eindigen .