Hoe de Labyrinth in Uncharted Beat

Laat in het spel " Uncharted : Drake's Fortune , " Drake komt over de labyrintische schat kluis die je goed in een bepaald pad moet navigeren . Op elk punt van de paden afwijken , moet u een bord met een Romeins cijfer acht . Drake's dagboek toont de nummers " II ", " V" en " VII ", wat betekent dat het pad gemarkeerd door deze nummers kunt u doorkruisen de grote kamer en niet te verdwalen of het slachtoffer van vallen . Instructies

Ga de trap af naar de schatkamer . Als je vooruit vooruitgang , het pad splitst . Neem het pad met nummer " V" . Lopen op dit pad , en , bijna onmiddellijk aan uw linkerhand vindt u een bord met een " II " op de vloer te zien . Spring van deze rand naar het dichtstbijzijnde platform. Ga de linker trap , waar een bord met een "V " op het op de vloer rust . Ga verder de trap en verder naar voren en vervolgens recht naar beneden de volgende trap . Doorgaan op deze weg , het negeren van de " IV " plaat op de grond om een andere trap die eindigt bij een muur met een " V " het kopen van 2

Klim op de muur tot aan de top van een ander platform , negeren de plaat aan de bovenkant en ga vooruit tot de volgende trap . Ga door tot u een andere plaat op de grond met een " II " op het, met een waterrad aan de linkerkant. Loop naar de hendel net voorbij de " II " bord en , wanneer dat wordt gevraagd , snel op de driehoek- toets gedrukt te hebben het waterrad te verplaatsen ; na het waterrad begint , een houten balk met een ketting in een ander gebied , waarmee u te klimmen naar een nieuw gebied bevestigd roteert.

Ga
3 de trap weer af en beklim de keten totdat het eindigt , spring naar de muur achter het en klim naar de top van het platform . Aan uw rechterhand , een gouden plaat met een "V " op het ligt op de vloer - volg deze tot een vlammend mandje slingeren heen en weer over het pad . Wacht tot de korf te zwaaien uit de weg en lopen langs het. Volg het smalle pad tot je een " II " op de vloer wijst op een laag platform naar links. Spring van het pad naar het platform .

Ren de trap tot je een andere swingende vuurkorf . Let op de " IV " achter de korf , met een pijl naar rechts - in plaats daarvan naar een andere verhoogd platform naar links met meer swingende manden op. Klim niet op, maar schuifel langs het pad naar rechts tot het passeren van de manden - klim dan op het platform . Volg de loopbrug , die twee rechter bochten en keihard trap . Eenmaal boven de trap , ziet twee platen op de grond . Stop bij de eerste plaat met een " II " op het, naar links wijzend .

Spring op het volgende platform van de " II " bord en verder de trap van waar je landt . Vermijd de swingende vuurkorven op je pad en stapt naar de houten richel voor een kort filmpje . Na Nate landt , spring naar rechts op een platform en laat de swingende vuurkorven . Wanneer u het einde van dit pad te bereiken , merken een " IV " op de muur naar rechts - naar links , iets laten vallen op een ander platform en ga naar rechts . Hop over naar een houten loopbrug .

Loop 6 op de houten lift voor je , die daalt tot een lager niveau als een venster wordt automatisch geopend . Verlaat de lift en ga de trap rechts , en aan de top , springen om op te hangen op de rand van een venster . Schuif naar links , spring en grijp de onderkant van het venster en klim doorheen. Eenmaal aan de andere kant , ga rechts , spring en klim de nabijgelegen keten , terwijl het negeren van de " III " plaat achter het. Als je de top bereiken , volgt u de houten loopbrug naar een nabijgelegen lift. Ga de lift in , die op de grond valt als de vorige , krijgt u langs het labyrint .