How to Get naar WR in MapleStory

Wind Raiders zijn een spookachtige groep strijders in " MapleStory " die ooit diende als soldaat bij Crimsonwood . Wind Raiders dragen een one - handed kruisboog met vuur energie. De soldaten opladen en vervolgens sloeg hun vijanden met een krachtige ster hit. Zij wonen in de grotten van Crimsonwood Berg en langs het pad van de Phantom Forest in Masteria . Echter, om de Wind Raiders te krijgen, zal je nodig hebt om te komen tot de map genaamd Lower Ascent in Crimsonwood Mountain . Instructies

Ga naar Town Center & 1st Avenue Dit is uw startpunt . Kopen van 2

Loop de lift naar New Leaf Stad Town straat te krijgen . Ga links . Uw monumenten zijn de Duane Reade en de Big Bear leunend tegen een gebouw. ​​

Loop de witte bakstenen pad zodra je Cassandra , die heeft een paarse sjaal rond haar haar en vervolgens passeren Corine Taru Geest. U krijgt een wit of lichtgrijs NLC taxi zien .

Ride in het NLC taxi . Klik op de " NLC Taxi" en de taxi brengt u naar het herenhuis in Phantom Forest : . Spookhuis

Loop door Phantom Forest en ga door de mystieke cirkel
6 .

Loop een paar blokken van de Bent Tree te krijgen . U krijgt een touw zien . Klim het touw en ga binnen in de rode gloed portal door de boom opening naar links om Phantom Forest te komen : Gorge Dead Man's

Loop tot je een boom met een rode gloed ( portal . ) door Gorge de Dead Man's . Ga binnen in de opening die tussen de grote jongen genaamd Joko en het meisje met donkerbruin haar , Lona . Je zal eindigen op de Twisted Paden.

Wandeling langs twee bossen openingen tot je de derde bos opening ( portal ) met een rode gloed en ga er doorheen. Het kan nodig zijn om te vechten tegen de kleine witte spoken tijdens het lopen . Je zal eindigen op een ander pad op de Twisted Paden.

Loop naar links tot je de tweede portaal en loop er doorheen. Je zal eindigen op Phantom Forest : Crossroads

Loop naar links in Phantom Forest : . Crossroads . Ga naar de tweede poort en voer het pad . Deze volgende fase heeft een hoge level monsters. Alvorens , kies een wapen genaamd Dark Sight . Wordt u op de Phantom Forest : Het vergeten pad

Loop naar rechts over de vergeten pad totdat je uiteindelijk op een dood spoor en spring dan op de stenen aan de linkerkant. . Lopen en springen langs het pad tot je bij een andere portal te bereiken . Voer het portaal te komen op de Crimsonwood Mountain: Valley of Heroes 1

Loop gewoon een beetje langs het pad . Stoppen en wachten voor de bewegende paal te bewegen . Spring op het stenen pad . Spring van elk wandelpad tot je de weg bocht naar links . Spring op het pad . Dit is het tweede wandelpad . Blijven lopen op het tweede pad naar links te gaan tot je een touw.

Klim het touw aan het hoofd naar rechts . Dit is de derde wandelpad .

Loop totdat je een ander touw en klim naar boven . Blijven bewegen naar rechts en spring op een paar bakstenen en spring dan naar beneden . Blijven gewoon lopen een beetje tot je de bewegende paal . Wachten op de paal te bewegen en klim dan de bakstenen stappen snel tot je een touw.

Klim het touw en spring naar links trappen van de baksteen , totdat je de top van de te bereiken trappen voordat de paal klopt je naar beneden . Wacht op de paal te bewegen .

Hop naar beneden het pad van de bakstenen en de richting van het juiste pad van bakstenen opwaarts gaan tot je een portal met een bruinachtige baksteen design. Ga binnen in de portal naar de Crimsonwood Mountain voeren : Valley of Heroes 2

Fall snel naar beneden als je het touw aan de rechterkant. Houd springen naar beneden totdat je in een traject onder de bewegende paal . U krijgt een touw zien , maar niet de eerste touw niet klimmen . Blijven lopen tot je de tweede touw . Wacht op de paal te bewegen uit de weg om omhoog te klimmen het touw .

Verplaatsen naar rechts totdat je een ander touw en klim omhoog en beweeg naar rechts . Wacht tot de bewegende paal om te verhuizen de weg en spring omhoog het pad naar rechts , dan links tot u een kruispunt , ga dan naar rechts weer . Blijf doorgaan tot je een touw

Klim het touw en ga naar rechts tot je een bruine bakstenen poort en voer de poort naar Crimsonwood Mountain: . Lagere Ascent waar u de Wind Raiders .