Schorpioenen in Alabama

Scorpions zijn geleedpotigen die behoren tot subphylum Chelicerata ; ze hebben een lange aanhangsel met acht poten , twee tangen, en een lange staart met een stinger op het einde. Als spinnen , alle schorpioenen zijn giftig , hoewel slechts weinig soorten zijn potentieel gevaarlijk voor de mens . Er zijn drie belangrijke soorten schorpioenen gevonden in Alabama , die ook worden gevonden in Georgië , Zuid-Carolina en andere omliggende staten . Algemene eigenschappen

Geen van de drie families schorpioen gevonden in Alabama hebben gif dat is potentieel gevaarlijk voor de mens . Zelfs als een mens wordt gestoken , het ergste dat kan gebeuren is om pijnlijke sensaties te voelen op de gebeten gebied voor 15 tot 30 minuten . Hoewel er zeer giftige schorpioenen , zoals de schors schorpioen van de familie Buthidae , geen van deze soorten in Alabama . Schorpioenen zijn ook nachtdieren en jagen kleinere insecten als voedsel . Ze gebruiken vaak klauwen om prooi en alleen steek vangen wanneer het wezen ze op jacht is krachtig genoeg om te weerstaan ​​. Schorpioen steken op de mens alleen gebeuren wanneer de schorpioen zich bedreigd voelt en meestal voorkomen wanneer wordt gestapt .
Buthidae

De buthidae familie is de grootste familie van schorpioenen, met ongeveer 927 species . Deze familie van schorpioenen is ook een van de meest voorkomende gevonden wereldwijd , behalve in Nieuw Zeeland en Antarctica . Zij geven de voorkeur gematigde omgevingen en soms schuilen in huizen . Hoewel sommige leden van de Buthidae hebben gif giftig genoeg om een ​​mens te doden , die voorkomen in Alabama hebben zwakke giffen . Buthidaes groeien ongeveer 0,8 centimeter tot vijf centimeter , afhankelijk van de soort .
Vaejovidae

De Vaejovidae schorpioenen worden vaak gevonden in veel gebieden in Noord-Amerika en alle van Mexico , met inbegrip van Alabama , Californië , Colorado en Georgië . De vaejovidae familie heeft 173 soorten en is te vinden in vrijwel elk type habitat, met steken die zeer pijnlijk voor de mens , maar die zijn ook niet giftig genoeg om mensen te doden.
Vaejovis
kan zijn

de familie Vaejovis is de meest voorkomende schorpioen gevonden in de Verenigde Staten . Biologische toeleveringsindustrie fokken deze familie voor laboratorium- experimenten en andere biologische studies . Ze komen van nature voor in verschillende staten , met inbegrip van Alabama , Georgia , Kentucky , Arizona en Mississippi. Deze schorpioenen groeien ongeveer 2 centimeter en liever onder rotte boomstammen of rotsen te leven . Net als andere schorpioenen , komen ze in soms huizen om onderdak te vinden .