De verschillen tussen een T - Rex & amp ; een kip

De ontdekking van een klein stukje versteende dinosaurus vlees toegestaan ​​wetenschappers om biologische testen en de vergelijking tussen de Tyrannosaurus Rex genen en de genen van levende dieren te voeren. Op basis van hun bevindingen , wetenschappers geloven dat het dichtst genetische afstammeling van de angstaanjagende T. Rex is de kip . Ondanks deze genetische overeenkomsten zijn er significante verschillen tussen een T. Rex en een kip . Gelijkenissen

Na de ontdekking van de 68 miljoen jaar oude rex blijft onderzoekers namen enkele grammen materiaal van de voering aan het dijbeen , dat vervolgens werd gemalen tot ongeveer een miljardste van een gram materiaal . Dit maakte het klein genoeg om te worden geanalyseerd met een massaspectrometer . Biochemische analyse van het monster bleek zeven verschillende eiwitten die ook in kippen . "Op basis van de kleine steekproef die we hebben hersteld ", zegt geneticus John Asara van het Beth Israel Deaconess Medical Center in Boston , die aan het project werkten , " kippen kunnen de dichtste levende verwanten [ T. Rex ] . "

Biologische Signature

Asara opgemerkt dat van die zeven gelijkaardige sequenties , " drie geëvenaard kippen uniek . " Verschillen in de andere vier sequenties aangegeven dat ze niet uniek zijn afgestemd . De verschillen in de resterende vier sequenties vertellen , echter met een sequentie die een kikker afgestemd uniek , andere die een newt afgestemd , en twee die meerdere sequenties voldoen . Uiteindelijk zei Asara , de biologische ondertekening van een T. Rex dichter bij die van een vogel dan aan enige andere levende soorten .
Fysieke verschillen

De fysieke verschillen tussen een T. Rex en een kip zijn vrij duidelijk . Een kip , bijvoorbeeld , is aanzienlijk kleiner dan een T. Rex , die werd geschat meer dan 20 meter hoog en gewogen dicht 60.000 pond zijn . Bovendien , wetenschappers stellen dat een T. Rex's huid was dik en leerachtig, terwijl de huid van een kip is zachter en bedekt met veren . Kippen hebben snavels zonder tanden , terwijl een T. Rex had enorm scherpe tanden , die kunnen oplopen tot 13 ​​centimeter in lengte . Misschien wel het grootste verschil tussen de twee is echter dat de T. Rex uitgestorven is al miljoenen jaren en kippen nog steeds bestaan ​​.
Verschil in smaak

een artikel op de website Slate , schrijver Brian Palmer onderzoekt verschillende factoren om te bepalen wat T. Rex vlees kan hebben smaakte . Het verdict : niet zoals kip. Hoewel de biologische bewijs kan T. Rex vlees suggereren zou smaken als kip , talrijke factoren bepalen de smaak van het vlees van een dier , variërend van spier samenstelling op dieet . Diet Een T. Rex was wezenlijk anders dan het graan gegeten door kippen , die zou leiden tot een veel andere smaak van het vlees .