Hoe bugs Studie

Entomologie , de studie van insecten , is een fascinerende en leerzame hobby . Insecten zijn klein , zes poten ongewervelde geleedpotigen met zes poten . De meeste hebben vleugels . Het woord " bug" wordt vaak door elkaar gebruikt met het woord " insect . " Maar die insecten bestuderen , wordt specifieke betekenis . " Bugs " zijn lid van een bepaalde orde van insecten die cicaden , bladluizen , stinken bugs en ​​nog veel meer , dus omvat terwijl alle bugs zijn insecten , niet alle insecten zijn insecten . Maar voor de meesten van ons , in de meeste toepassingen, het woord "bug" geldt voor alle insecten. Degenen die meer willen leren over deze kleine wezens hebben veel mogelijkheden in het dagelijks leven om ze te observeren in hun natuurlijke surroundings.Things Je
Camera
Jars
vergrootglas nodig
Insect tekst boek
Online bronnen voor insect identificatie
Insectennet
Handschoenen
Toon meer instructies
1

Ontdek gebieden buiten om bugs te identificeren vinden . Omdat insecten zijn bijna overal , kunt u uw ontdekkingstocht beginnen in uw eigen achtertuin . Parken , natuurpaden , velden en beboste gebieden zijn ook goede plekken om een ​​breed scala van insecten te vinden . Andere goede gebieden voor bug verzamelen onder meer in en rond de bomen ; in de buurt van vijvers en meren ; onder stenen ; rond bloemen ; en in hoog gras . Al deze locaties bieden insecten met plaatsen om te verbergen en te eten . Kopen van 2 kinderen genieten van het leren over de verschillende soorten insecten .

Aantekeningen op de aard van de fouten die je in bepaalde gebieden. Bijvoorbeeld , kunt u vinden dat kevers komen vaak voor in vochtige , schaduwrijke gebieden , terwijl de bijen vaak worden gezien in de buurt bloeiende planten. Je zal veel over insecten te leren als je begint om de details van hun omgeving te begrijpen .

Neem 3 foto's van de insecten je waarneemt . Door foto's te verwijzen , zal je een bron hebt om de kleuren , lichaamsdelen en andere kenmerken van insecten te bestuderen .

Verzamel en 4 bug exemplaren in potten met deksels . Gebruik potten die groot genoeg is om het insect te bewegen zijn ; baby- potjes en soortgelijke kleine potjes niet bieden genoeg ruimte . Prik gaatjes in de deksels zodat de lucht naar binnen te krijgen . Doe wat van de items uit de omgeving elke bug in de pot , zoals bladeren , stokken , gras en vuil . Dit zal u helpen houden de meeste exemplaren in leven , maar vrij te laten nadat u ze studeren voor niet meer dan een dag of twee . Het verzamelen van insecten zal je helpen meer te weten over hen te vinden als je ze te observeren in de potten .
5 U kunt de details van insecten te zien met behulp van een vergrootglas.

Gebruik een vergrootglas om elk van te zien uw bug exemplaren close-up. Dit zal u toelaten om kleine details, zoals poten , antennes en vleugels zien .
6

Lees insect naslagwerken of online sites om u te helpen de insecten je waarneemt identificeren. Veel bronnen zijn beschikbaar in bibliotheken en op wetenschappelijke websites om u te helpen de details over de bugs je waarneemt in de omgevingen kunt verkennen leren.