Over Entomologie

Studeren entomologie is een specifiek gebied van de studie voor studenten en professionals die geïnteresseerd zijn in wetenschap en gedrag. Dit onderzoek is niet alleen intrigerend onderzoekers maar kan ook profiteren mens en betrokken bij entomologie soorten . De feiten

Entomologie is een tak van de dierkunde die specifiek bestudeert het bestaan ​​van insecten. Voor wetenschappers om kennis over insecten bevolking en de productiviteit te krijgen , richten zij hun aandacht op dit gebied van onderzoek , evenals microbiologie en biochemie .
Belang

De studie van entomologie gebeurt voor een veelheid aan redenen . Wetenschappers onderzoeken insecten te vinden wat het belang ervan is voor het zijn bestuivers van fruitgewassen ; hoe ze dragen bacteriële , virale en andere ziekten ; en voor hun redenen van het vernietigen van planten en andere insecten .
Functie

Onderzoekers maakt soms gebruik van insecten zoals de fruitvlieg ( Drosophila of ) in hun laboratoria te studeren genetica ( het mechanisme en de erfelijkheid van een soort ) . Andere insecten worden gebruikt om het gedrag en fysiologie studie . De reden entomologen gebruiken fruitvliegen is niet zeker, maar het insect is makkelijk te vangen , omdat ze vaak worden gevonden in huizen , restaurants , supermarkten , en elke andere plaats dat voedsel wordt weggelaten te rotten.

Soorten

forensische entomologie is een ander type onderzoek voor insecten en is een hulpmiddel voor de forensische wetenschap . Dit gebied maakt gebruik van insect kennis voor onderzoeken naar misdaden en civiele geschillen . Het wordt gebruikt om onderzoekers op de hoogte hoe lang de menselijke resten zijn onopgemerkt , de oorzaak van de dood , en of het lijk is rond of niet zijn verplaatst . Het kan ook gevallen van smokkel mensenhandel op te lossen.
Potentieel

De studie van entomologie is gespecificeerd in graduate programma's over de hele Unite Staten . Studenten die een master of PhD-graad te verdienen in dit vakgebied hebben het potentieel van het starten van een carrière als entomoloog , onderzoeker , professor , en meer .