USGS Energy Resources

De United States Geological Survey of USGS , Energy Resources Program verzamelt en verspreidt onderzoek over geologische energiebronnen . Deze kunnen bestaan ​​uit zowel conventionele energiebronnen , of die afkomstig zijn van fossiele brandstoffen en niet-conventionele bronnen zoals geothermie of natuurlijke bitumen ( ref. 1 ) . Volgens de USGS website , het doel van het programma is om de vooraf " begrip van geologische processen en de economische, technische en ecologische factoren die van invloed energiebron optreden , beschikbaarheid en mogelijke nuttige toepassing . " Resultaten van de enquête worden gebruikt om de overheid energiebeleid en resource management richten . Kolen Onderzoek

De USGS heeft onderzoek gedaan naar steenkool voor meer dan 100 jaar . Vanaf 2010 , steenkool leveren meer dan de helft van de energie die in de VS ( ref. 1 ) energie. De USGS Energy Resources programma richt zich onderzoeksinspanningen op gebieden zoals kolen kwaliteit , kwantiteit en de beschikbaarheid van middelen . Met een recente duw naar de ontwikkeling van schonere technologie voor kolen , de USGS richt zich ook op zaken als de gevolgen van steenkool op ecosystemen , de gezondheids- en milieueffecten van de mijnbouw en verbranding . De USGS coördineert toegang tot verschillende databases met informatie over steenkool , locatie en kwaliteit.
Petroleum Research

De USGS hanteert een integrale aanpak van het onderzoek naar aardolieproducten , waaronder olie en aardgas . Onderzoeksprojecten hebben het doel van " schatten resource volumes in de conventionele en onconventionele (continu ) olie en aardgas ophopingen , waaronder Coalbed Methane en gas uit lage - permeabiliteit geologische eenheden, zoals ' tight gas sands ' , " volgens de USGS website . Onderzoeksresultaten worden gebruikt om schattingen of beoordelingen te ontwikkelen , van de hoeveelheden aardolieproducten die zijn goed met de thans beschikbare technologieën voor winning .

De USGS werkt drie aardolie projecten . De Nationale Olie en Gas Assessment beoordeelt de olie-en aardgasreserves in het doel The World Petroleum Assessment VS is te kwantificeren en te evalueren mondiale natuurlijke gas-en oliereserves . De Alaskan Petroleum Studies project verkent de " oorsprong , habitat en overvloed " van Alaska's olie-en gasreserves in om nauwkeurige schattingen te ontwikkelen ( ref. 1 ) .
Non -Conventional Energy Research

Hoewel de USGS richt zich op conventionele of op fossiele brandstoffen gebaseerde , energiebronnen , de organisatie voorspelt een toekomstige verschuiving naar niet-conventionele geologische rijkdommen als de fossiele brandstofvoorraad afneemt . Niet-conventionele energiebronnen kunnen bestaan ​​uit gashydraten , geo - thermische energie , zware olie , natuurlijk bitumen , oliezanden , schalie-olie , teerzand en uranium ( ref. 1 ) . Onderzoek op dit gebied richt zich op de geologische processen die de kwaliteit en de distributie van niet -conventionele middelen beïnvloeden , volgens de USGS .
Gashydraten Onderzoek

Vanaf december 2010 , lopende onderzoeksprojecten omvatten studies naar de schenking en de winbaarheid van gashydraten uit Alaska's North Slope , de Golf van Mexico , India en Canada's MacKenzie Delta . USGS definieert gashydraten als een " natuurlijk voorkomende , 'ice -achtige' combinatie van aardgas - meestal methaan - . En water dat de potentie om een enorme bron van aardgas te bieden heeft " Gashydraat reserves liggen onder continentaal plat en onder grond in arctische gebieden .