hoe & Waar Meteorieten Zoek

Meteorieten zijn meteoren die de aardse atmosfeer heeft ingevuld en landde ergens op de wereldbol. Ze zijn gevonden in elk deel van de wereld , dus het is altijd mogelijk dat u misschien een exemplaar te vinden , maar niet altijd waarschijnlijk. Eenmaal gevestigd , zijn er kenmerken die helpen bij het ​​bepalen of het geode is inderdaad een meteoriet of gewoon een aardse rock.Things Je
metaaldetector nodig
Magneet Kaart van het gebied
Water fles en wandelen supplies GPS tracker
Toon meer instructies
1

benodigdheden te verzamelen voor uw meteoriet jacht reis . Sommige van de beste locaties zijn die welke zijn minder gereisd . Het is belangrijk om gezond verstand te gebruiken en breng overleving noodzakelijke uitgaven, zoals snacks , water en eerste hulp . Minor wandelen vaardigheden zijn nuttig , maar niet noodzakelijk. Een GPS tracker is uiterst belangrijk , vooral in onbekend gebied en wanneer alleen reist . Toch moet meteoriet jagers altijd reizen met een metgezel voor de veiligheid en om u te helpen meteorieten vinden . Kopen van 2

Kijk voor meteorieten in gebieden meteorieten hebben al ontdekt . Wanneer meteorieten vielen de aardatmosfeer kunnen ze ontploffen , spuiten meteorieten binnen een beperkt gebied . Ook kunnen bepaalde gebieden maken jacht makkelijker met meer vergevingsgezind vegetatie en het terrein , zoals woestijn locales. Ecosystemen dik met boomgroei en bodembedekkers , zoals beboste gebieden aan de oostkust van de Verenigde Staten , zijn moeilijker voor meteoriet jagen .
3

Test het monster voor een voorlopige analyse van meteoriet potentieel. Gebruik een sterke magneet te testen ijzergehalte . Meteorieten , met uitzondering van een zeer klein aantal , worden aangetrokken door magneten . Controleer het gewicht van het item. Meteorieten zal veel dichter dan een typische rots van dezelfde grootte zijn. Kijk voor duimafdruk inkepingen bekend als regmaglypts - een soort melting patroon dat optreedt tijdens de afdaling van de meteoriet door de aardse atmosfeer . Er zijn ook een paar kenmerken gemeen meteorieten zoals patina afwerking en roest . Deze het gevolg zijn van blootstelling aan de elementen . Kijk voor een fusie korst , heel veel lijkt op een houtskool briketten . Dit kan worden weergegeven als een donkere matte afwerking of zwart, glanzend glans.
4

Zoekt de hulp van een professional voor een definitief advies . Hoewel het mogelijk is om meteorieten te vinden, de meeste exemplaren gevonden zijn ijzer beladen rotsen in binnenste lagen van de aarde . Afdelingen van universiteiten en lokale meteoriet clubs Earth and Planetary Science zijn de beste plaatsen om steun te vinden . Als uw meteoriet echt is, kan het in een museum worden geplaatst of zelfs verkocht op de wetenschappelijke markt of voor prive-verzamelaars .