Informatie over Dinosaurus Fossielen

Dinosaur fossielen zijn bewaard gebleven dinosaurus resten gevonden in geografische locaties over de hele wereld. Dergelijke fossielen kan wetenschappers helpen om te leren over de geschiedenis van de aarde en over de kenmerken van uitgestorven dinosauriërs waarvan een deel van de geschiedenis van de Aarde zijn . Wetenschappers die ontdekken en bestuderen fossielen van dinosaurussen zijn paleontologen genoemd . Geologische processen

Dinosaur fossielen zijn niet gevonden in slechts een soort van rock. Ze worden gevonden in sedimentair gesteente dat wordt gekenmerkt door verschillende lagen of lagen , die na verloop van tijd worden vastgesteld . Lang geleden , lagen van sedimentair gesteente gevangen dinosaurus lichamen in het proces van verval . De zachtere delen van de dinosauriërs bleven verval , maar hardere delen werden in rotslagen bewaard gebleven , en vaak werden hun stoffen vervangen door mineralen . Sporen van dinosaurussen , zoals voetafdrukken , werden ook bewaard gebleven. Vandaag zijn deze fossiele gevulde lagen aan de oppervlakte van de aarde door geologische bewegingen en door erosie . Bij fossielen van dinosaurussen komen dichter bij het oppervlak , kunnen ze worden ontdekt .
Soorten van Fossil vindt

Er zijn drie soorten van de conditie waarin dinosaurus fossielen worden ontdekt . Een " geassocieerde skelet " is een verscheidenheid van botten van dezelfde dino . De botten zijn losjes met elkaar verbonden , maar sommige kunnen worden gebroken of afwezig . Een "geïsoleerd bot " is een dinosaurus bot zonder andere botten in de buurt. Een " gelede skelet " is de meest bruikbare vorm van fossiele want het bevat alle van de botten in hun aangesloten orde .
Opgraving Proces

Het proces van uitgraven van een dinosaurus fossiel is uitdagend . De " overbelasting " of gesteente dat een deel van de fossiele omhult moet worden gehaald . Dan moet paleontologen de plaats van de ontdekking documenteren . Sinds fossielen die de lucht raken kan beginnen te rotten , vooral fragiele botten moeten worden bewaard met chemicaliën . De resterende botten zijn bedekt met gips jassen en van de site verwijderd .
Geschiedenis

Dr . Caspar Wistar ontdekte de eerste dinosaurus fossiel in 1787 in New Jersey . Later , in het begin van de 19e eeuw , de fossielen van voetafdrukken van dinosaurussen gevonden in New England steengroeven . Aangezien deze fossielen niet werden gewaardeerd op dezelfde manier dat ze nu zijn , werden ze vernietigd . Het was pas in 1824 dat William Buckland gaf een wetenschappelijke verantwoording van een Megalosaurus fossiel . Terwijl rekening Buckland was compleet , het fossiel dat hij bezig was met was incompleet . De eerste gelede of complete dinosaurus skelet werd niet gevonden tot 1838 door William Parker Foulke .
Museum Weergave

Musea bieden displays van fossiele ontdekkingen . Terwijl de werkelijke fossielen oorspronkelijk werden weergegeven , worden vandaag afgietsels getoond aan het publiek . Het American Museum of Natural History in New York City en de Academy of Natural Sciences in Philadelphia , Pennsylvania , zijn slechts twee voorbeelden van de vele musea die dinosaurus fossiel collecties.

Bevatten