Virginia Musea Met Dinosaurusfossielen

Wandering de aarde in prehistorische tijden, van angstaanjagende tyrannosauruses tot ontzagwekkende vliegen pterodactyls , dinosaurussen blijven een bron van mysterie en genot. Het woord dinosaurus is afgeleid van de Griekse woorden " dienos " en " sauros , " respectievelijk betekent " angstaanjagend hagedis. " Blader door artefacten van deze uitgestorven reptielen in de rustige hallen van musea Virginia's , raken fossiele beenderen en vroeg me af op de omvang van de dinosauriërs de aarde . Dinosaur Museum

Voor een hilarische draai in het leven van dinosaurussen , Dinosaur Koninkrijk in Natural Bridge biedt meer dan alleen vertoont met dinosaurus fossielen en museum replica's . Ervaring sites zoals dinosaurussen met gebroken botten en artritis , babydinosaurussen die uit het ei , en afgietsels van Archaeopteryx en pterodactyls met maag stenen en kak . Hoewel het een klein museum , kunnen bezoekers wandelen langs de kant van full -sized replica's van dinosaurussen , waaronder een triceratops en stegosaurus .
Hostetter Natural History Museum

Gelegen op Eastern Mennonite University in Harrisburg, de D. Ralph Hostetter Natural History Museum behoort tot het Science Center op de campus . Open alleen zondagmiddag 2-5 p , m. . , De Discovery Room in het museum biedt een overvloed aan artefacten , evenals aquaria en herbaria . Samen met rotsen , wilde dieren en antropologische artefacten , kunnen bezoekers ontdekken , hands-on , de fossielen van de dinosaurus botten.
Museum Geowetenschappen

Het Museum van Geowetenschappen behoort tot het Departement van Geowetenschappen op de Virginia Tech campus in Blacksburg . Bezoekers kunnen kennisnemen door middel van exposities van edelstenen en mineralen uit Virginia en in de hele wereld . Versteende voetafdrukken van dinosaurussen gevonden in Virginia en een full-size model van een Allosaurus omvatten dinosaurussen van het museum .
Virginia Living Museum

Bij haar oprichting in 1987 , de ontluikende Virginia Living Museum was het eerste museum om elementen van de natuur , wetenschap , aquarium , planetarium en botanische verbinding te behouden , volgens de Virginia Living Museum website. Presentatie van de toestand van de regio's van Virginia , het museum heeft wisselende dinosauruscollectie , waarvan een ook robot dinosaurussen. Online , fragmenten uit het dagboek van een dinosaurus opgraving presenteren een diepgaande blik in het proces van fossielen van de aarde naar het museum .
Virginia Museum of Natural History

in verband met de Smithsonian Institution , het Virginia Museum of Natural History in Martinsville had zijn begin in 1984 als de Boaz Foundation. Dit museum biedt onderdak aan een verscheidenheid van dinosaurus fossielen , variërend van hele skeletten naar voetafdrukken . Een gigantische pteranodon skelet met een spanwijdte van 20 meter hangt van de 40 - meter hoge plafond van de Grote Zaal en het museum herbergt ook de cast van de Allosaurus , een vleesetende dinosaurus . In de permanente Fossil Overlook tentoonstelling in het Virginia Museum of Natural History , kunnen bezoekers de schedel van een tyrannosaurus en displays met dinosaurussen .