Hoe uw eigen Fossielen Graaf in Arizona

Een overvloed aan fossielen zijn ontdekt in Arizona , sommigen door opgraving en anderen gewoon gevonden op het oppervlak --- blootgelegd door wind of water erosie . Fossiele jacht biedt de opwinding van het vinden van een artefact van miljoenen jaren geleden en houd het in je handen . Leer je ook over hoe de planten en dieren leven op aarde zich ontwikkeld in de loop der eeuwen . De fossielen die je verzamelt zijn leuk om te laten zien thuis en laat je vrienden . U kunt zelfs equivalent van de loterij de fossiele jager winnen en ontdek een nieuwe soort van dinosaur.Things je nodig hebt
Vergunningen voor fossiele jacht
Ronde rand schop
Rock hamer
Pikhouweel
Mason's troffel
Klop bezem
Penseel
Dental pick
Toon meer instructies
Voorbereiding
1

Meer informatie over de geologische tijdschaal --- de verdeling van geschiedenis van de Aarde in geologische tijdperken en perioden . Kies het tijdperk of periode van waaruit u wilt fossielen te vinden . Kopen van 2

Het verkrijgen van de juiste machtigingen . Voor elk gebied dat u van plan bent om te bezoeken voor fossiele jacht , erachter te komen wie de eigenaar van de grond en of fossiele jacht is toegestaan. Het grootste deel van het land in Arizona is onder de controle van de staat of de federale overheid . Fossielen zoeken op US Forest Service land of de staat het land een vergunning vereist . Alvorens of fossiele jacht op particulier terrein , het verkrijgen van toestemming van de eigenaars.

Kies Goedkope 3 de beste tijd om fossielen te jagen , gezien het klimaat en de tijd van het jaar . Op zoek naar fossielen in de zuidelijke woestijnen van Arizona kan fysiek belastend en gevaarlijk zijn tijdens de warmste maanden van de zomer . Wacht tot eind oktober tot uw fossiele jacht daar doen . Omgekeerd winterstormen bezoeken vaak het hoge land in de buurt van Flagstaff en de velg land in het oostelijke deel van de staat . De aangename zomermaanden zorgen voor een geweldige vakantie als een fossiele jacht.
Graven
4

Dig met een ronde rand schop om vuil rondom de fossiele verwijderen . Omvatten een rots hamer in je gereedschapskist . Hoe dichter je bij het ​​fossiel , hoe kleiner de tool die je nodig hebt om uit te graven zonder het te beschadigen . Draai verdichte bodem met een kleine houweel . Gebruik een platte bladen , wees troffel om fijne lagen van de bodem schrapen uit het gebied waar het fossiel is gevestigd. Breng een plumeau en een penseel om materiaal weg te vegen uit de hele fossiel. Een tandheelkundig pick helpt met zeer fijne werk .
5

Draag duurzaam, maar comfortabele kleding en wandelschoenen . Draag stevige handschoenen om uw handen te beschermen . Breng ruim water , zodat u niet uitgedroogd van het zijn in het droge woestijnklimaat . Hebben altijd een mobiele telefoon met u, zodat u kunt bellen voor hulp als je gewond tijdens het graven .
6

's uw fossiele jacht plaats te nemen waar je interessante vondsten ontdekt . Houd een logboek bij dat de locaties waar je graven bevat . U kunt iets van potentiële belang om paleontologen vinden, en als dat zo is, moet je in staat zijn om ze rechtstreeks naar de site voor verdere studie .