Dinosaur Museum in Californië

Dinosaurussen beroepen verbeelding en verwondering over de prehistorische wereld van een kind. Dinosaur musea brengen dit verbeelding tot leven en te leren over wezens die ooit zwierven de aarde , en hoe de planeet en de levende wezens op het door de tijd heen zijn veranderd . Californië heeft verschillende natuurhistorische musea met dinosauruscollectie te verkennen . Museum of Natural History

Het Natuurhistorisch Museum in Los Angeles County heeft honderden dinosaurus artefacten getoond voor het openbare publiek ; sommige zijn zelfs een deel van de aanraakbare tentoonstellingen in het Dinosaur Instituut . Tastbaar fossielen zijn een T. Rex teen bot en een dinosaurus voetafdruk . Het instituut geeft dinosaurussen en andere dieren uit het Mesozoïcum ( 250-65500000 jaar oud ) . Centraal in het Dinosaur Instituut is de Dino Lab waar de bezoekers als paleontologen schoon , studie kan kijken en reconstrueren dinosaurus fossielen.

Het Natural History Museum of Los Angeles County
900 Exposition Blvd.
Los
Angeles , CA 90007
( 213 ) 763 - DINO
nhm.org
Universiteit van California Museum voor Paleontologie

De Universiteit van Californië Museum van Paleontologie, gelegen op de UC Campus van Berkeley , beweert de have " grootste paleontologische collectie van een universiteit museum in de wereld . " De stukken in de collectie worden gebruikt om studenten van alle leeftijden leren . Het museum is alleen geopend tijdens speciale evenementen en voor school excursies , dus plan uw bezoek vooraf . Leerkrachten kunnen bellen om begeleide excursies te plannen tijdens het schooljaar . Voor algemene publiek te bekijken , het museum herbergt een open huis elke april dat rondleidingen en presentaties omvat .

Museum van Paleontologie
Universiteit van Californië
1101 Valley Life Sciences Building
Berkeley , CA 94720
( 510 ) 642-1821
ucmp.berkeley.edu /about /index.php
San Diego Natural History Museum

Word een paleontoloog aan de San Diego Natural History Museum functie vertonen , Fossil Mysteries . Deze tentoonstelling moedigt bezoekers aan te raken en te verkennen fossielen om te leren over het leven van de dinosaurussen , van wat ze aten hoe ze verhuisden . Het museum organiseert ook reizende tentoonstellingen en film presentaties in hun grote scherm theater. Voorbije tentoonstellingen hebben opgenomen " DARWIN : Evolution /Revolution ", " Water : Een Californische Story" en " Wild California "

San Diego Natural History Museum
1788 El Prado
San Diego , . 92101
( 619 ) 232-3821
sdnhm.org
Pagina Museum

De wereldberoemde La Brea -teerputten liggen in Los Angeles . De Pagina Museum herbergt de collectie van fossielen gevonden in de teerputten . De teerputten zijn een actieve opgraving met voortdurende ontdekkingen van nieuwe fossielen , schoongemaakt en opgezet voor display. Bezoekers kunnen de fossielen , teerputten bekijken en kijken de onderzoekers werken .

Pagina Museum aan de La Brea -teerputten