Een Solar System Simulator Science Fair Project

Science Fair projecten waarbij het ​​zonnestelsel kan een nette manier voor studenten en wetenschap beursbezoekers te leren over de kern van de wetenschap van de astronomie zijn. De acht planeten , plus onze zon , omvat ons zonnestelsel . Een wetenschap eerlijke project kan bij benadering de grootte, de kleur en de afstanden van de planeten te tonen ten opzichte van onze ster , de Zon. Planet Models

Verzamel minstens negen piepschuim ballen in verschillende maten . De ballen zullen de geschatte grootte van de planeten ( en onze ster ) vertegenwoordigen , te beginnen met de Zon , dan Mercurius , Venus, Aarde , Mars Jupiter , Saturnus , Uranus en Neptunus . Pluto kan worden overgelaten als een optie. Ware omvang is niet mogelijk , maar bij benadering maten kunnen worden gemeten door een bezoek aan de website van de NASA . Zo zou de Zon de grootste bol, dan Jupiter , Saturnus , Neptunus en ga zo maar door te vertegenwoordigen. Zand het piepschuim bolletjes op de kleinere versies , indien nodig.
Kleuren en Tinten

Raadpleeg de website van NASA en let op de verschillende kleuren en tinten van elke planeet . Geel vertegenwoordigt duidelijk de Zon. Gebruik eenvoudige schoollokaal ambachtelijke verf en een borstel om elke planeet maken in de kleur die het best het fysieke verschijning . Aandacht voor detail , zoals water en wolken voor de Aarde ; dik , rokerig gekleurde ozon voor Venus ; en verschillende gekleurde strepen en strepen voor Jupiter . Knip een kartonnen ring en lijm deze rond de planeet die Saturnus , en verf het dienovereenkomstig . Laat de verf drogen .
Ondersteuning Rods

Verzamel metalen kleerhangers en buig ze in rechte lijnen . Snijd de langste staven , te beginnen in aflopende volgorde met Neptunus (of Pluto ) , en werk je weg naar beneden naar de kortste staaf, die zal worden Mercurius. Gebruik kniptang om de staven mode te corrigeren lengte . Plak de staven in de zon gebied, dicht bij de evenaar in een regeling rond de perimeter die bij u past . Evenveel tussenruimte rond in een cirkel zal goed werken , waardoor er voldoende ruimte tussen de planeten .
Platform Stand

Gebruik een enkele post lamp staan ​​om te dienen als het platform , of de bouw van een statief uit hout aan de fysieke diorama ondersteunen . Sluit vislijn naar de top van de steun staan ​​en schorten de zon van het met een duim Tack . U kan nodig zijn om de planeten rond de zon te herpositioneren door het verwijderen van hun staven en ze te plaatsen in nieuwe posities , om ze in balans te houden . Een ander alternatief kan gaan plaatsen van de zon over een dunne buis , bevestigd aan een draagvlak , waardoor het diorama stabiel. Demonteer het model voor gemakkelijk transport naar de wetenschap eerlijke en monteer het op de site .