Sterrenkijken Activiteiten

De sterren hebben mensen de fascinatie en waardering voor generaties gehouden . Ontspannende avonden besteed aan het zoeken van de luchten zijn de moeite waard. Specifieke activiteiten helpen genieten van de hemel met een diepere waardering van uw favoriete hobby . Plan activiteiten voor kleine groepen of nodig al je vrienden voor een feest en laat de lucht vermaken u voor de nacht . Identificeer Constellations

Druk een lijst van de belangrijkste sterrenbeelden je verwacht te zien in uw nachtelijke hemel . Een lijst van individuele sterren die elk sterrenbeeld vormen. Breng de avond te zien hoeveel sterrenbeelden je kunt vinden en naam . Werk samen met familie en vrienden als een groepsactiviteit , en neem de tijd om te genieten van het uitzicht . Leer een paar feiten over bepaalde sterren te delen met de anderen en staat open voor hun ontdekkingen ook. De ontspannen setting opent je groep om gesprekken en geeft je een kans om elkaar te leren kennen .
Vind je eigen sterrenbeelden

Mogelijkheden om de locatie van uw eigen afbeeldingen vul je nachtelijke hemel . Vind beelden van dingen die iets voor u betekenen. Ze kunnen zo simpel zijn als vormen of zo complex als gezichten . Breng uw bevindingen op papier en vergeet niet om de locatie van uw vormen omvatten met betrekking tot de individuele sterren of formele constellaties . Make-up je eigen verhalen over jouw sterrenbeelden en deel deze met anderen .
Gereedschap

Maak het makkelijker om je vrienden te laten zien uw ontdekkingen met een krachtige laser wijzer, maar controleer dan eerst de wetten met betrekking tot het gebruik ervan in uw regio. Telescopen zijn een ander krachtig instrument bij het onderzoek van de hemel . Stel uw telescoop aan een specifieke ster te kijken, en bereid zijn om informatie over je ster te bieden .
New Stars

De nachtelijke hemel is goed gedocumenteerd , maar nieuwe sterren worden vaak ontdekt . Print een nauwkeurige sterrenkaart en inspecteer de hemel voor nieuwe sterren die je kunt ontdekken . Let op hun locatie , en controleer je sterrenkaart voor andere sterren in de regio. Het vinden van een nieuwe ster is spannend en laat u het recht om het te noemen keer gedocumenteerd. Zelfs nachten zonder een nieuwe ontdekking bieden u de kans om te leren over de sterren en breng de avond zoeken de hemel .
Falling Stars

Meteor douches en vallende sterren zijn redenen voor viering . Houd een feestje buiten en het opzetten van een telescoop gericht in de richting van de show . Deel de avond met anderen en geniet van de kosmische lichtshow . Laat anderen genieten van uw favoriete hobby en zet de avond in een sociale gebeurtenis die niemand zal vergeten .