Over leven op andere planeten

De mensheid blijft afvragen of we echt alleen in het kosmische plan van het bestaan. Mensen hebben gekeken naar de hemel door de eeuwen heen en vroeg zich af of er leven is op andere planeten . Het lijkt niet meer dan redelijk zou er enige vorm van leven elders , hoewel dat het leven kan zijn in vorm zouden we niet eens herkennen als het leven - althans niet in de intelligente , bewuste zin. Geschiedenis

Sinds de ontdekking van andere planeten in ons eigen zonnestelsel , mensen hebben zich afgevraagd over het leven op andere planeten . Voor de langste tijd , wetenschappers gespeculeerd dat mogelijk leven op Mars want het is vergelijkbaar met de Aarde op vele manieren, maar we lijken nog het enige leven in ons zonnestelsel zijn. Het zou mogelijk zijn voor het leven te ontwikkelen op andere aarde-achtige planeten en manen , maar er zijn veel factoren te overwegen, zoals de temperatuur en de aanwezigheid van water , water is een belangrijke component in de ontwikkeling van het leven .

Features

aarde is een planeet bestaat uit rock en metal . Samen met water , al het leven op aarde vereist zuurstof, koolstof , fosfor , stikstof en waterstof . We worden vaak aangeduid als koolstof levensvormen . Er wordt aangenomen dat deze basismaterialen nodig zijn voor het ontstaan ​​van leven elders in het heelal maar sommige wetenschappers anders beweren , suggereert dat het leven van verschillende elementen en materialen kunnen vormen . Gesuggereerd is dat er silicium gebaseerde levensvormen plaats koolstofhoudende zijn. Het is mogelijk dat verschillende bestanddelen onder wisselende omstandigheden levensvormen heel anders dan de onze zou kunnen produceren .
Soorten

Leven op Aarde toont een grote diversiteit in vormen , maar veel bevatten gelijkenissen . Dezelfde mogelijkheid zou houden waar over het leven elders in het heelal . Levensvormen konden humanoïde en vergelijkbaar met onze eigen of ze enorm verschillend kunnen zijn. De zoektocht naar andere planeten zoals de aarde heeft geleid tot de ontdekking van meerdere extrasolar planetaire lichamen in de afgelopen jaren , maar de meeste van hen zijn gasreuzen . Het is ook van mening dat ons eigen zonnestelsel honderden of zelfs duizenden aarde-achtige planeten in de Oortwolk aan de randen van het zonnestelsel kunnen herbergen , hoewel die planeten zijn zo ver van de zon dat ze zouden worden bevroren als zij inderdaad bestaan ​​.
Belang

De menselijke verbeelding kan heel creatief zijn wanneer het proberen voor te stellen wat andere levensvormen eruit zou zien. We hebben talloze voorbeelden van gezien in films en tv-shows . We hebben extraterrestrials afgebeeld in de humanoidvorm lijkt op onze eigen gezien, maar wij reeds gegeven teneinde buitenaardse leven in verschillende vormen, zoals reptielen en zelfs een grote vlek die lijkt op een massa gelatine . Leven zou kunnen ontwikkelen in een aantal mediums . Het leven is zelfreplicerend en een patroon dat zichzelf te repliceren kan inderdaad een patroon van leven, of erkend door mensen of niet .
Effecten

Het leven is een voortdurende proces zo lijkt het waarschijnlijk dat er leven is elders in het universum in een veelheid van verschillende vormen en stadia van progressie. Net zoals het mogelijk dat er leven is elders in soortgelijke vormen de bacteriën en virussen op aarde gevonden , is het ook waarschijnlijk dat levensvormen bestaan ​​die meer gevorderd dan mensen . Hoewel veel planeten hebben zware omstandigheden waarin het leven zoals wij het kennen niet zou kunnen bestaan ​​, moeten we in gedachten houden dat er vele wezens op aarde die kan bestaan ​​in moeilijke klimatologische omstandigheden . Leven zou kunnen bestaan ​​in de kleinste organische moleculen of in een vorm die volledig onbekend voor de mensheid die totaal niet herkend kon gaan . We gaan ervan uit dat het leven niet zou kunnen bestaan ​​op de grote gasplaneten , maar het zou heel goed mogelijk dat een bepaalde vorm van leven volledig buiten het bereik van onze verbeelding kunnen bestaan.
Theorieën /Speculatie

Hoewel er geen aanwijzingen zijn dat het leven overal in de andere dan op Aarde heelal bestaat , veel mensen blijven geloven in het bestaan ​​van buitenaardse wezens. Theorieën over buitenaardse wezens en zelfs de oorsprong van het leven op aarde zelf . Sommige mensen geloven dat het leven op Aarde hier niet beginnen, maar had zijn oorsprong elders in het heelal . Zij geloven dat de aarde werd gezaaid door geavanceerde buitenaardse wezens en dat deze theorie verklaart de diversiteit van het leven op Aarde , beweert dat mensen en andere levensvormen hier werden gebracht van elders . Sommigen geloven dat de mensheid oorspronkelijk ontwikkeld op Mars en dat wanneer een verschrikkelijke ramp gebeurde dat maakte Mars ongeschikt voor verdere bewoning , vluchtten ze naar de dichtstbijzijnde bewoonbare planeet , Aarde . Voorstanders van de oude astronauten theorie kunnen wijzen op het bijbelse scheppingsverhaal als een voorbeeld om hun standpunten te versterken . In deze theorie , technologisch geavanceerde wezens ( goden ) kwam naar de aarde , hetzij de mijne edele metalen of omdat hun eigen wereld stervende was , of omdat ze niet meer konden voortplanten ( de theorieën variëren op dit punt ) en vond primitieve wezens hier op aarde . Door het gebruik van genetische manipulatie en hun eigen DNA , creëerden ze een nieuw, verbeterd wordt geboekt met hun imago . Het bijbelse scheppingsverhaal stelt dat God Adam gemaakt naar Zijn beeld en gelijkenis . De nieuwe wezens werden in de tuin geplaatst en instructies gegeven . Er wordt vaak op gewezen dat het woord Elohim wordt gebruikt om te verwijzen naar God in de Bijbel is meervoud , verwijzend naar meer dan een wezen. Volgens variaties in de theorie , deze wezens ofwel liet ons naar onze eigen apparaten lang geleden of zijn altijd hier wandelen onder ons Degenen die bekend zijn met de boeken van auteurs Erick Von Däniken en Zacharia Sitchin kan worden vertrouwd met het geloof in het oude astronauten en soortgelijke theorieën .
overwegingen

We weten niet of het leven in welke vorm bestaat op andere planeten elders in het heelal . Hoewel we grote vooruitgang geboekt in onze zoektocht naar buitenaards leven en de verkenning van de ruimte onze technologie nog in de kinderschoenen in het kosmische plan van de dingen. We zijn nog maar net begonnen om krassen op het oppervlak van de galactische exploratie . Het universum is enorm en het aantal planeten kan onmetelijk zijn, althans door onze huidige normen .