Hoe maak je een fossiel van de dinosaurus Graaf

Fossiele jacht is een fascinerende hobby , een deel wetenschappelijke discipline en een deel avontuur. De combinatie van harde wetenschap , fysieke inspanning en de pure sensatie van het vinden van een fossiel en graven van het - van het aanraken van het verleden - kan niet worden overschat . Met de bereiding kunt u het meeste uit deze fascinerende hobby te krijgen evenals ontdek de buitengewone bewijs van past.Things onze planeet heb je nodig
Digitale camera
Rock hamer
Kleine penseel
Tinfoil
krant
Plastic emmer
Toon Meer Instructions
1 Zorgvuldige documentatie van het gebied kunnen belangrijke aanwijzingen over wat fossiele je opgraven bieden .

Documenteer uw vondst voordat u alles doen om het te verwijderen uit het gebied . Neem foto's van het fossiel van zoveel invalshoeken mogelijk en nemen breder shots van het gebied, zodat u de omliggende geologie kunnen documenteren . Dit is vooral belangrijk als de aard van het gesteente rondom het fossiel vitale aanwijzingen over wat het fossiel is en in welk klimaat het bestaan ​​kan bieden . Kopen van 2

Werk uit de omvang van de grootte van het fossiel is om vast te stellen of het praktisch uit te graven . De meest effectieve methode is een combinatie van zorgvuldige observatie en borstel werk . Zie hoeveel van het fossiel is zichtbaar . Zorgvuldig gebruik van een klein penseel op te ruimen alle losse materiaal. Documenteer het gebied opnieuw om eventuele gegevens die u hebt ontdekt vangen .
3

Spreid een stukje aluminiumfolie of een krant op de grond onder de fossiele voordat u begint met het uitgraven van het. Dit zal geen delen van het fossiel te vangen als het fragmenteert bij graafwerkzaamheden .
4

Gebruik een rots hamer om het fossiel uit de omgeving te verwijderen . Rotshamers zijn speciaal ontworpen gereedschap met een vierkante rollende oppervlak aan een zijde van het hoofd en een pick of beitel anderzijds. De keuze is vooral handig bij het scheiden van een fossiel uit zacht sediment , terwijl de beitel is nuttiger voor hard rock .