Welk type van micro-organismen zijn te vinden onder Power Lines

? Hoogspanningslijnen kunnen hoge en lage frequentie elektromagnetische velden uitstralen in hun directe omgeving. Binnen dit gebied , kan een scala van levende wezens , zoals mensen, dieren en micro-organismen worden beïnvloed. Een micro-organisme een levend organisme dat te klein is om alleen te worden gezien door het menselijk oog . Enkele voorbeelden zijn schimmels , bacteriën en algen . Types van micro-organismen

De aard van de micro-organismen die onder hoogspanningslijnen wonen zijn bacteriën , schimmels en algen in de bodem aangetroffen . Deze micro-organismen zijn wat maakt het oppervlak van de aarde vruchtbaar en in staat om de groei van planten te produceren .
Waarom ze wonen in de buurt van hoogspanningslijnen
Hoogspanningskabels zijn de thuisbasis van vele micro-organismen.

Sommige studies hebben aangetoond dat sommige soorten kunnen worden aangetrokken of afgestoten door de elektromagnetische velden . Dit kan worden gerelateerd aan moleculen die ijzer in levende organismen of kristallen van magnetiet , natuurlijk magnetisch mineraal bevatten . Deze magnetieten worden gebruikt om de richting van het magnetische noorden bij de mens en bacteriën voelen .
EMF

Elektromagnetische velden worden gebruikt voor de ontkieming van zaden te stimuleren en te versnellen de groei van planten . Elektromagnetische velden zijn krachtvelden die energie te dragen en bestaan ​​rond elektrische leidingen, apparaten , lampen en elektrische bedrading . Elektromagnetische velden worden gegenereerd wanneer een stroom door een draad .
Risico

A 2009 studie gedaan bij Megatrend University ontdekte dat hoge en lage frequenties van elektromagnetische velden kan veroorzaken snelle groei van micro-organismen rhizosfeer , veranderen transport van bodemmateriaal algen en kan als stresser bacteriën . De rhizosfeer is een gebied van de bodem die de wortels van planten beïnvloeden. Meer micro-organismen leven in deze regio dan een andere bodem regio .
Stressers

Stress op bacteriën en schimmels kunnen de afbraak van organismen of seksuele reproductie van organismen , die leiden tot een gedragsmatige reactie op stress . Enkele voorbeelden van stressers zijn temperatuur veranderingen en gebrek aan voedsel .