Microben die te ontdoen van verontreiniging door olie

Bij olievervuiling optreedt , het kan verwoestende gevolgen hebben . Bijvoorbeeld, wanneer de olie wordt gemorst in de oceaan , kan het leven in zee en de vogels te vergiftigen , dreigt te doden of ernstig te verwonden veel dieren en planten . Echter, sommige mariene microben te nemen in en breken de olie , in wezen het opruimen van een olievlek . Bioremediation

Bioremediation is het proces van het gebruik van micro-organismen of andere levensvormen te consumeren en afbraak milieuverontreinigende stoffen , zoals olie . Veel vormen van bacteriën nature welke olie verteren . Omdat bacteriën hebben een snelle bevolkingsgroei en zijn voortdurend in ontwikkeling , kunnen ze zich aanpassen aan materialen en chemicaliën die normaal giftig voor andere diersoorten te leven . In 1997 , werd de bacterie Dehalococcoides ethenogenes gevonden groeien op afvalwater in een fabriek . Deze bacterie kan chloor uit kankerverwekkende materialen te verwijderen , evenals verteren pesticiden
Process

Methaan monooxygenase ( MMO ) is een proces waarbij bacteriën voert fytoremediatie. ; microben zetten methaan in water en onschadelijke gassen . Om echter een microbiële zuivering van olieverontreiniging optreden, de juiste bacteriën worden gebruikt in de juiste omgeving . De temperatuur , nutriënten en zuurstof niveaus moeten alle voldoende zijn om een bepaalde bacteriën zuivering van olie of andere chemische voeren . Als aan deze voorwaarden niet wordt voldaan , zullen de microben niet een groot genoeg bevolking om te gaan met de olie .
Methanotrophs

methanotrophs zijn een aërobe bacteriën methylotrofe dat het gebruik van methaan voor hun koolstof en energiebron . Deze bacteriën komen van nature voor en zijn gevonden in een scala van omgevingen , met inbegrip van de bodem , stortplaatsen , sedimenten , zeewater , grondwater , veen , zout reservoirs , de Antarctische en warmwaterbronnen . Methanotroph bacteriën oxideren methaan voor een bron van voedsel . In januari 2011 ontdekten wetenschappers dat Methanotroph bacteriën verantwoordelijk waren voor het verteren van een grote hoeveelheid van het methaangas dat werd uitgebracht op de zeebodem tijdens de 2010 Golf olie ramp .
Lijst van Bioremediation Bacteriën

Een reeks microben bestaan ​​dat het gedrag van het saneren van olievervuiling . Dergelijke microben bevatten Actinobacteria , cyanobacteriën , flavobacteria , Deinococcus - thermo , thermotogae , Firmicutes , staphylococcaceae en proteobacteriën . Deze microben leven in een verscheidenheid van omgevingen , waaronder de bodem, de oceaan , zoet water en warmwaterbronnen . Wetenschappers bestuderen momenteel veel van deze bacteriën om te proberen en vind beteren manieren van bestrijding van verontreiniging door olie , in het bijzonder olie in het mariene milieu , in de toekomst .