Wat zijn de communautaire structuren in Ecosystems

? Life vormen in een omgeving die niet zelfstandig bestaan ​​. De groepen van soorten die voorkomen in een milieu leefgebied worden aangeduid als " gemeenschappen. " De gemeenschap structuur is verweven zijn met de fysieke aspecten van het milieu en de andere soorten van de gemeenschap . Inzicht in de verschillende community structuren en hoe ze op elkaar inwerken is van vitaal belang voor de opbouw van ecologische behoud programma's . Open en gesloten gemeenschappen

Natuurlijke omgevingen bevatten open of gesloten gemeenschappen. Als alle soorten in een gemeenschap hebben vergelijkbare range , of grenzen , en de dichtheid pieken , wordt de gemeenschap aangeduid als een gesloten gemeenschap . Open gemeenschappen ontbreekt grenzen en de verspreiding van soorten is meer willekeurig dan in gesloten gemeenschappen . Open gemeenschappen zijn niet zo gemakkelijk vernietigd als gesloten gemeenschappen als gevolg van het gebrek aan grenzen . Een meer is een voorbeeld van een gesloten gemeenschap en het bos rondom het meer zou een open gemeenschap zijn. Terwijl de soort in het meer niet kan migreren , kan de soorten binnen de bossen verspreid buiten de bossen .
Classificatie van Gemeenschappen

Er zijn twee grote categorieën van ecosysteemdiensten gemeenschappen classificatie , aquatische en terrestrische . Deze twee classificaties hebben sub- classificaties genaamd biomen . Een biotoop is een grote groep die veel gemeenschappen met fundamentele gelijkenissen bevat . De aquatische indeling heeft twee biotopen , zoet water en mariene . De aardse classificatie heeft zes biomen , tropische bossen , gematigde bossen , boreale bossen ( het grootste terrestrische milieu ) , woestijn , grasland en toendra . Er zijn veel kleinere gemeenschap groepen binnen biomen . De verdeling van de gemeenschappen wordt bepaald door niet - biologische aspecten van het milieu , zoals het klimaat en water .
Ecosystems In Gemeenschappen

De gemeenschap ecosysteem bestaat uit alle elementen van de habitat. Biotic componenten zijn dieren , planten en microscopische organismen in de habitat. Abiotische elementen zijn de niet-biologische aspecten van het milieu , zoals grond , licht , water , en de temperatuur . Het saldo van de levensgemeenschap is van elkaar afhankelijk voor alle andere biotische en abiotische aspecten van het habitat. Wanneer een element verandert , kan het veranderen in de hele gemeenschap veroorzaken , en in sommige gevallen kan het te vernietigen . Bijvoorbeeld, als een coyote wordt uit zijn leefgebied , zal konijnen toenemen in de bevolking en de strook vormen van vegetatie van de habitat. Een verkoelende klimaat kan voedselplanten doden en leiden tot een reactie in soorten die het eet .
Saving Gemeenschappen

De menselijke activiteit heeft een grote invloed op het voortbestaan ​​van het ecosysteem gemeenschappen . Studies worden uitgevoerd om wetenschappers te begrijpen hoe gemeenschappen werken , wat nodig is om verarmd en sterven gemeenschappen herstellen en hoe mensen kunnen overleven met zo weinig negatieve gevolgen ecosysteem gemeenschappen mogelijk . Zij hebben ontdekt dat de mens slechts een onderdeel van deze complexe gemeenschappen en onze eigen overleving zal ook worden bepaald door de gezondheid van het ecosysteem gemeenschappen waarvan wij deel uitmaken.