Science Board Games voor kleuters

Wetenschap bordspellen zijn beschikbaar voor voorschoolse kinderen. Wetenschap bordspellen helpen kinderen ontdekken wetenschappelijke begrippen en redeneringen op een leeftijd passende niveau . Deze spellen vereisen de hulp en begeleiding van een volwassene ; echter , kunnen kleuters ook een aanpak om te leren en deelnemen aan de spelen als de leider . Er zijn verschillende soorten wetenschap bordspellen die je kunt kopen voor je peuter , afhankelijk van de wetenschap onderwerp gewenst. " Totally Gross Game Of Science "

De " Totally Bruto Game of Science " is een bordspel dat gebruik maakt van speelstukken , een klodder slijm en wetenschap vragen . Spelers vragen te beantwoorden van de professor kaarten of bruto -out kaarten , afhankelijk van de plaats ze op het bord. De vragen over de professor kaarten zijn ideaal voor voorschoolse leeftijd kinderen en zijn wetenschappelijk onderbouwd . Bijvoorbeeld, zou een vraag te lezen , "Laat iedereen u niet tegen kietelen door kietelen zelf zonder lachen . Welk deel van je lichaam houdt je van het lachen : Je hersenen , je vingers of je hart " ? Dit zorgt ervoor dat kinderen gaan nadenken wetenschappelijk en plezier hebben op hetzelfde moment . De vragen over de bruto - out kaarten zijn gemaakt voor de kinderen om plezier te hebben . Zo kan de kaart te lezen , " Imiteer een vlieg met een maaltijd . "
Interactive Whiteboard Game

De PBS Kids website ( op pbskids.org ) biedt interactieve whiteboard spelletjes voor opvoeders . Laat uw voorschoolse de studenten deelnemen aan whiteboard games. De games worden opgemaakt om studenten te betrekken , en de onderwerpen zijn milieukunde , mechanisch, dierlijke geluiden , planetaire wetenschap en biologie . Bijvoorbeeld, de website biedt het spel " EekoWorld , " die kinderen leert met interactieve games op het milieu , recycling , aardwetenschappen , planten en dieren . " EekoWorld " kunnen kinderen een dier of wezen maken en kies het leefgebied en het soort voedsel dat ze zullen eten .
Rex Battle Board Game

De " Rex Dinosar Battle board " spel introduceert kinderen dinosaurussen . Het bordspel leert kinderen alles over de verschillende soorten dinosaurussen en hun eetgewoonten , zoals carnivoren ( dier eters ) , herbivoren ( planteneters ) of omnivoren ( dierlijke en plantaardige eters ) . Het spel maakt gebruik van realistische dinosaurus cijfers . Spelers moeten hun dinosaurussen huis te krijgen voordat ze worden opgegeten door de Tyronasaurus Rex dinosaurus . Het spel wordt geleverd met 13 dinosaurus cijfers , drie dobbelstenen en een vinyl vloer spelmat .
Childcraft Wetenschap Bord Spelen

De " Childcraft Science Board Game " toestel is ontworpen voor het leren van essentiële wetenschap concepten, zoals de dierlijke habitat , milieu , gezondheid en voeding , aardwetenschappen , plantaardige structuren en sensorische functies door middel van hands - on spellen te verbeteren . Elk spel in deze set richt zich op deze verschillende wetenschappelijke onderwerpen met heldere en kleurrijke visuals . De set bestaat uit "Animal Homes , " " Leeg de Zolder , " " gezonde maaltijden , " " Bergen en Dalen , " " planten groeien " en " Senses Around Town . " Als u alleen een bepaald spel uit de verzameling willen , kunnen de spellen afzonderlijk worden aangeschaft .
" Operatie "

" Operation " helpt voorschoolse leeftijd kinderen ontwikkelen fijne motoriek door met een pincet aan verschillende lichaamsdelen te extraheren uit een bordspel in de vorm van een menselijk lichaam . Kinderen leren ook de namen en functies van verschillende menselijke lichaamsdelen en organen . Maar als de pincet in contact komen met de " zijden " van het lichaam , de neus van de patiënt licht op en maakt een zoemend geluid .