Definitie van recombinatie in Antropologie

Antropologie is de studie van de menselijke culturen , zowel in het verleden en heden . Recombinatie is gewoon de eerste plaats het van twee of meer items om een ​​nieuw item te maken . Recombinatie heeft bredere definities in de genetica en evolutie . Zoals Charles Darwin ontdekte , is de evolutie gedreven door genetische recombinaties en mutaties . Toegepast op antropologie , kan recómbinatie worden waargenomen op genetische en culturele niveaus . Antropologie

Antropologie is de studie van de menselijke groepen en culturen . Antropologische studies bestuderen het verleden en het heden , het verkennen van de vier belangrijkste gebieden van studie . Volgens de Universiteit van North Carolina , de vier grote deelgebieden binnen de antropologie zijn linguïstische antropologie , sociaal- culturele antropologie (ook wel etnologie ) , archeologie en fysische antropologie . Recombinatie kan plaatsvinden en invloed hebben op elk van deze gebieden van de studie .
Linguistic recombinatie

Taalkundige antropologie verwijst naar de studie van taal en hoe het hele menselijke geschiedenis heeft ontwikkeld . Recombinatie wordt waargenomen in de taalkunde als woorden , zinnen of geluiden worden gecombineerd om een ​​nieuw facet om een ​​taal te creëren . Dit gebeurt wanneer woorden tussen culturen worden gerecombineerd , of wanneer twee talen elkaar kruisen om een ​​nieuwe taal te creëren .
Socio - culturele recombinatie

Volkenkunde gaat over de oorsprong van culturen en rassen . Deze kijk op de antropologie onderzoekt moderne culturen en verkent hun geschiedenis . Recombinatie speelt een exponentiële rol in kweek . Zoals culturen groeien , creëren ze een grotere hoeveelheid van culturele elementen . Hoe meer elementen van een cultuur bevat , hoe groter de kans op recombinatie van deze elementen in de nieuwe culturele elementen , waardoor er nog meer elementen en een grotere kans op recombinatie .
Archeological recombinatie

Archeologie is de studie van vroegere menselijke culturen door middel van artefacten achtergelaten door die culturen . Antropologen kunnen inzicht in de levensomstandigheden , gewoonten en normen van een samenleving te krijgen door het onderzoeken van de voorwerpen waarmee ze werden omringd . Culturele artefacten zijn onderworpen aan een soort recombinatie . Wanneer een culturele innovatie wordt gecreëerd door het combineren van twee bestaande ideeën of voorwerpen , is het archeologische recombinatie . Wanneer bijvoorbeeld de stoommachine werd gecombineerd met de ploeg , werd de ploegsets gemaakt . Deze recombinatie had een blijvend effect op de Amerikaanse en de Europese cultuur in de jaren 1800 , en deze vormen van recombinaties zijn getuige geweest van de menselijke geschiedenis .
Fysieke recombinatie

Fysieke antropologie onderzoekt de genetische recombinaties dat de evolutie van de mens door de geschiedenis heen beïnvloeden. Wanneer chromosomen tijdens meiose gekruist wordt DNA uitgewisseld tussen een paar chromosomen . Wanneer tijdens de menselijke paring genetische recombinatie optreedt , de zogenaamde crossing-over , elk chromosoom beurzen een stuk van zijn partner , waardoor geheel nieuwe eigenschappen in de nakomelingen. Het is vanwege deze overkruising

dat mensen geboren uniek verschillend van elkaar . Antropologen dit gebruiken om de evolutie van culturen en de eigenschappen doorgegeven van generatie op generatie te bestuderen .