ABC Recensie Games

Games zijn een leuke spannende manier om kinderen te helpen begrijpen van nieuwe concepten , alsmede ter versterking van wat ze hebben geleerd . Er zijn verschillende spellen om uit te kiezen om te helpen een kind te beoordelen hun ABC . Of u nu op zoek bent naar een bordspel , een interactieve online game of een interactieve DVD- spel , zijn er opties die er zijn voor u om uw kind te helpen slagen in het beheersen van een cruciaal onderdeel van de taal concepten vroeg. Dr Seuss super rekbare ABC

Een leuk spel van I Can Do That ! Games , deze activiteit heeft de kinderen van 3 en hoger draaien en draaien op een rekbare speelkleed als ze de praktijk hun brief erkenning met Thing 1 en Thing 2 Tijdens het bekijken van hun ABC , zijn kinderen spelen super rekbare ABC ook ingevoerd om beginnende woord - gebouw vaardigheden en werken aan hun fijne en grove motoriek . Het spel , een Parents 'Choice Aanbeveling voor het najaar van 2009 , is te koop bij retailers zoals Toys R Us en Target .
Super WAAROM ! ABC Game

In dit bordspel , kinderen krijgen op de rol van de SuperWHY te nemen! team en de praktijk niet alleen hun erkenning van het alfabet , maar rijmen en andere vaardigheden ook. Het spel , gebaseerd op de populaire PBS kids cartoon toont SuperWHY !, is bedoeld voor kinderen vanaf 3 jaar . Het ABC spel is beschikbaar voor aankoop van PBS evenals tal van retailers zoals Walmart en Amazon.com .
Alphabet Bingo

Een simpele draai aan een klassieke spel , alfabet Bingo helpt kinderen beoordelen hun ABC met kleurrijke kaarten met letters en bijbehorende foto's . De kinderen passen de letters riep degenen die op hun kaarten in de hoop de eerste te zijn een bingo te krijgen. Een alfabet Bingo spel kon snel en gemakkelijk worden gevormd thuis of gekocht van een retailer als Learning Resources .
Starfall ABC

Op Starfall zijn er videoclips met elke letter van het alfabet die helpen bij brief erkenning en de geluiden die ze maken te versterken . Na elke presentatie , Starfall biedt kinderen met een kort spel om hun greep op de letter van het ABC ze gewoon beoordeeld versterken . Er zijn geen kosten aan de brief games op Starfall spelen , en ze bieden zelfs bijhorende werkblaadjes voor elk van de letters van het alfabet .
De Grote Verrassing !

deze interactieve DVD- spel , ontworpen voor kinderen die niet slechthorenden , helpt hen te leren hun ABC en introduceert de handleiding alfabet ( gebarentaal ) om hen als ze beoordelen de traditionele alfabet . De dvd brengt kinderen naar verschillende locaties waar het hun kennis testen op de letters tijdens het zingen en plezier maken .