Hoe stop ik de Tank in hoofdstuk 20 van Uncharted 2

Het vernietigen van de tank in " Uncharted 2 : Among Thieves " is een lange taak. U zult het grootste deel van het hoofdstuk " Kat en muis " gewoon deze gepantserde dreiging vermijden door te brengen , maar je zult je wraak te krijgen in het einde. Ten eerste , moet je ontwijken de tank als je je een weg door de verslechterde gebouwen en berghelling paden. Na het succesvol navigeren door het gebied , vindt u een aantal vijanden tegenkomen met RPG's . Deze wapens hebben de vuurkracht die u nodig hebt om de tank te verslaan en de afwerking van het hoofdstuk. Instructies

Ren naar de rechterbovenkant van het gebied bij het ​​hoofdstuk begint . Neem de paar soldaten langs de weg. Vermijd de muur naar links ; de tank zal hier ontstaan ​​. Dart naar het huis vooruit. Wacht tot Tenzin om de deur te openen , dan pak de wapens van binnenuit . Kopen van 2

Volg Tenzin de trap . Elimineer de troepen boven het brandende huis , ga dan verder met Tenzin . Klim over de muur , boven en recht naar een open gebied . De tank zal hier laten zien , dus aarzel niet als je eend in de steeg aan de linkerkant . Wandelen door de stenen barakken en ga naar de trap aan de andere kant .

Kruis
3 de rode houten brug , en de tank zal vernietigen. Ren naar de camera en spring in het huis . Vind de ladder binnen, vervolgens omhoog te klimmen en te elimineren de soldaat over de kloof . Spring over en verder door het gebouw om Tenzin vinden . Help hem de balken te verwijderen uit uw pad .

Volg Tenzin over het volgende gat . De tank zal hier door de muur komen , dus ren het pad naar beneden . Elimineer de soldaten die je tegenkomt langs de lineaire pad . Sla rechtsaf bij de tank blokkeert de weg , en knuffel de rechter muur een kloof tussen twee gebouwen. Ren door hier , dan schuifel langs de muur om een ​​loopbrug te bereiken .

verder langs het wandelpad en de tank zal barsten door de muur . Klim aan het einde van de gang , ga dan het pad af. Ga de trap op en in het huis . Elimineer de vijanden hier en ga naar buiten naar de achterzijde van de woning . Neem de ladder naar het dak.

Dispatch de vijand op het dak en neem zijn RPG . Richten op de tank zorgvuldig , dan brand de RPG . Spring over de gebouwen vooruit naar een andere RPG dragende soldaat vinden . Elimineer hem naar de RPG herstellen en schiet hem in de tank.

Verder
7 over de gebouwen aan een zipline . Spring op en schuif aan de overkant. Zoek de paar vijanden ; elk heeft een RPG . Schieten zowel RPG's op de tank om het te vernietigen en het einde van het hoofdstuk .