Zoölogie Activiteiten voor kinderen

Dierkunde activiteiten bieden kinderen de mogelijkheid om het leven van de verschillende wezens van de natuurlijke wereld te verkennen . Zoölogie is de studie van het gedrag , ecologie , evolutie en biologie van dieren. De discipline van de zoölogie beschikt over een breed scala van zowel levende en uitgestorven dieren en omvat gewervelde dieren , welke dieren met backbones zijn , en ongewervelde dieren , welke dieren zonder backbones zijn . Kinderen kunnen deelnemen aan zoölogie activiteiten door het bezoeken van musea , het bestuderen van diermodellen , lezen dier boeken of surfen op educatieve websites . Online Activiteiten

Op de website Smithsonian National Zoological Park , kinderen kunnen puzzels oplossen over een verscheidenheid van dierentuindieren , waaronder reuzenpanda's , leeuwen en orang-oetans . Ze kunnen printen foto's van dieren te kleuren of lezen over de verhalen van hoe bepaalde dieren kregen hun wetenschappelijke namen . De National Marine heiligdommen website heeft een educatief gedeelte voor kinderen die interactieve spelletjes en activiteiten voorzien . Kinderen kunnen een online veldgids dat video's , foto's en biologische informatie over mariene soorten heeft kunnen zien .
Boeken

lezen educatieve boeken geeft kinderen de kans om zich te informeren over de levenscycli van dieren. De " National Geographic Encyclopedia of Animals" door Karen McGhee en George McKay is full colour illustraties van meer dan 1.500 diersoorten en informatie over leefgebied van elk dier , levenscyclus , staat van instandhouding en de fysieke en gedragskenmerken . " Face to Face with Animals " is een serie boeken uitgegeven door National Geographic . Elk boek richt zich op een specifiek land of een zeedier . Bijvoorbeeld, in "Face to Face met gorilla's , " auteurs Michael Nichols en Elizabeth Carney voorzien van foto's van gorilla's en feiten over hun familie structuur , gewoonten en habitat.
Field Trips

een uitje organiseren voor een aquarium of museum om kinderen over de evolutie , het gedrag en de biologie van specifieke groepen van dieren leren . Het Smithsonian Institution National Museum of Natural History in Washington DC heeft een tentoonstelling , " Dinosaurs in onze achtertuin , " dat dinosaurus biologie, ecologie en evolutie verkent . Op de website van Sea World , klik op de link naar "Onze parken" naar de dichtstbijzijnde Sea World locatie . Sea World is een pretpark en dierenpark dat zeedier attracties en displays beschikt .
Animal Anatomie

Het bedrijf Fame Master biedt een scala van producten met betrekking tot de anatomie van een dier . Ze hebben verschillende 4D modellen van prehistorische en levende dieren, waaronder dolfijnen , dinosaurussen , tijgers en haaien . De dieren hebben transparante delen en verwijderbare organen die het inwendige van het lichaam van het dier te tonen . Timberdoodle bedrijf verkoopt een 4D- model van een dierlijke cel voor de kinderen om te communiceren met en studie. Het model wordt op de markt voor kinderen van 8 jaar en ouder , en wordt geleverd met afneembare stukken en een geïllustreerde gids .