De Top 10 Dinosaur Musea

Er zijn veel dinosaurus musea over de hele wereld, maar de beste worden hier bepaald door het aantal van dinosaurussen of andere paleontologische exposities die kunnen worden bekeken , de manier waarop ze worden weergegeven en door de algehele ervaring van de bezoeker . De hele wereld wordt rekening gehouden met het maken van deze groepering van dinosaurus musea zo compleet mogelijk . Prehistorische wereld , Ontario

Dit is een openlucht museum in Morrisburg , Ontario , Canada . Er zijn meer dan 50 dinosaurus exposities verspreid over het terrein .

Prehistoric Wereld

Upper Canada Road

Morrisburg , Ontario , Canada

613-543- 2503

c360.ca/morrisburg/pw
The Natural History Museum of Los Angeles County

Honderden dinosaurus onderdelen kunnen hier worden onderzocht , met inbegrip van een zeldzame dinosaurus voetafdruk . Bijzonder interessant is aan dit museum is dat de bezoekers paleontologen aan het werk schoonmaak kan kijken en het instellen van de botten voor weergave .

The Natural History Museum of Los Angeles County

900 Exposition Boulevard

Los Angeles , CA 90007

213-763 - DINO

nhm.org
Peabody Museum of Natural History , New Haven , Connecticut

Dit museum is op de campus van de Universiteit van Yale en werd opgericht door filantroop George Peabody . Dit is een van de oudste dinosaurus musea in de wereld waar een aantal van de oudste en meest historische vondsten in de paleontologie zijn te zien .

Peabody Museum of Natural History

Yale University

PO Box 208118

New Haven , CT 06520-8118

peabody.yale.edu
Pagina Museum , Los Angeles , California

Pagina Museum houdt de genomen van de La Brea Tar Pits fossielen . Niet alleen zijn de teerputten ligt direct buiten het museum , maar bezoekers kunnen kijken als nieuwe toevoegingen zijn elke dag aan de exposities.

Pagina Museum aan de La Brea Tar Pits

5801 Wilshire Blvd

Los Angeles , CA 90036

323-934-7243

tarpits.org
American Museum of Natural History , New York , New York

Er zijn bijna een miljoen fossiel vertoont hier , en onder hen zijn twee grote dinosaurus hallen . Indrukwekkend , ongeveer 80 procent van de displays zijn gemaakt van echte botten in plaats van afgietsels .

American Museum of Natural History

Central Park West bij 79th St.

New York , NY 10024

212-769-5606

newyorkjourney.com
Museum of the Rockies , Bozeman , Montana

Gelegen in West-Montana , het museum is in het midden van de moderne dag jachtgebied voor dinosaurus blijft . Haar directeur , Dr Jack Horner was adviseur geweest bij de Jurassic Park -films en heeft een indrukwekkende paleontologische hier tentoongesteld . Hoewel er niet veel van de fysieke exemplaren op deze site, zijn er vele displays geven cruciaal inzicht in dinosaurus activiteit .

Museum of the Rockies

600 W. Kagy Blvd.

Bozeman , MT 59717-2730

406-994-2251

museumoftherockies.org
Academie voor Natuurwetenschappen , Philadelphia , Pennsylvania

Dit is het oudste natuurhistorisch museum in de Verenigde Staten . Het is de thuisbasis van de grootste dinosaurus fossiel nog niet ontdekt , Gigantosaurus . Samen met de nieuw ontworpen dinosaurus hal , zullen de bezoekers interactieve displays waarin om deel te nemen en krijgen uit de eerste hand kennis van de paleontologie vinden .

Academie voor Natuurwetenschappen

1900 Benjamin Franklin Parkway

Philadelphia , PA 19103-1101

215-299-1000

ansp.org/museum
Wyoming Dinosaur Center , Thermopolis , Wyoming

Dit museum is in het midden van een actieve opgraving . Er zijn meer dan 50 locaties kunnen bezoekers ontdekken waar dinosaurusbotten actief worden opgegraven . Binnen in het nabijgelegen overdekte museum zijn er vele displays te laten zien wat er met de monsters nadat ze zijn genomen uit de grond .

Wyoming Dinosaur Center

110 Carter Ranch Road

Thermopolis 82443

307-864-2997

wyodino.org
Smithsonian 's National Musem of Natural History , Washington , DC

Dit is een historische site , waarvan de collectie van dinosaurus exemplaren is ook historisch. De fossielen te zien zijn onder de vele die werden opgegraven tijdens de vroegste dagen van de dinosaurus jagen . De site is ook onlangs gerenoveerd om toe te voegen aan het plezier van de ontdekking . Gelegen in de hoofdstad van de natie , het is binnen handbereik van alle vormen van openbaar vervoer .

National Museum of Natural History
Smithsonian 's

10th Street en Constitution Avenue NW

Washington , DC 20560

202-633-1000

mnh.si.edu
Field Museum of Natural History , Chicago , illinois

de collectie hoogtepunt is het grote skelet van de Brachiosaurus . Dit museum slaat een bezoeker met zijn enorme verticale hoogte , die lijkt op een natuurlijke omgeving voor een dergelijke enorme monsters van het verleden . De grote selectie van dinosauriërs lijkt thuis in deze setting , alsof zij waren gevangen genomen en los in deze grote zalen .

Field Museum of Natural History