Insecten Gebruikt in Forensische Entomologie

Forensische entomologie is de juridische toepassing van de studie van insecten en geleedpotigen hun familieleden om te bepalen wanneer en /of waar een individu stierf . Meer specifiek , de medicolegal tak van de forensische entomologie richt zich op het criminele aspect van het rechtssysteem. Insecten worden gebruikt om bepaalde aspecten van de juridische zaken die een lijk gemoeid zijn . Af en toe zal de stedelijke tak van de forensische entomologie ook worden verplicht te bewijzen of te weerleggen bewijs in de onmiddellijke omgeving van de plaats delict door het bestuderen van insecten. Carrion Beetle

Dit insect zal snel teisteren menselijke resten . De larve of made ​​vorm van deze kever zal sterk verschillen in uiterlijk van eenmaal soorten naar de volgende . In tegenstelling tot de bromvlieg larve met geen benen , de kever larve heeft zes poten . Het aantal soorten van deze kever is zo enorm dat ze worden beschouwd als een van de grootste groepen dier op deze planeet . Kevers zijn goed voor meer dan een kwart van alle bekende diersoorten , op meer dan 350.000 soorten en een gemiddelde van 2000 meer worden jaarlijks ontdekt als van 1999 .
Bluebottle Blowfly

de tijdsduur dat een kolonie van bromvliegen bewonen dode resten kunnen helpen bij het bepalen tijdstip van overlijden . De bromvlieg zal beginnen om overblijfselen bijna onmiddellijk koloniseren bij overlijden. De larvale vorm van deze vlieg is uiterst belangrijk om de forensisch entomoloog . Meestal aangeduid als maden , het is dagelijkse praktijk om te zoeken naar bromvlieg bromvliegen helemaal dood scènes . Een geoefend oog is nodig bij het zoeken naar de verschillende levensfasen van de bromvlieg . Wanneer de vlieg larve of made ​​klaar is geeft, zal het weg van het lichaam te bewegen . De vliegen zijn gemakkelijk over het hoofd gezien , omdat ze lijken op rat uitwerpselen of kakkerlak ei darmen .
Kakkerlak

De Australische , Amerikaanse en Duitse kakkerlak zijn de drie meest voorkomende voorn soorten aangetroffen in de forensische entomologie . Deze kakkerlakken hebben een sterke onderkaak, die in staat ernstige schade aan menselijke resten zijn . Ze verbruiken ook menselijk haar en zal volledige haarschachten uit de huid te verwijderen . Schade aan de huid van het voeden lijkt vaak op chemische brandwonden .
Anders Kevers

De kortschildkever komt een paar uur na de dood , terwijl dermestid kevers komen later . De dermestid kever zal niet larven storten terwijl de overblijfselen zijn droog . De larven en volwassenen voeden op een droge huid en het haar van het lijk .
Mijten

Mijten een kleine organismen die gevonden kunnen worden in de grond onder een dood lichaam tijdens de latere stadia van ontbinding . Mijten komen op het lichaam via andere insecten , dan migreren naar de kwel onder de rottende overblijfselen .