Wat zijn de vier stappen in het analyseren Fossielen

? Antropologen en paleontologen algemeen analyseren fossielen met de vier basisstappen van de scheiding, identificatie, organisatie en interpretatie . Een grote verscheidenheid van verschillende methoden kunnen worden gebruikt in elk van deze fasen , maar het uitvoeren van een fossiele analyse de volgorde behoudt de integriteit van het monster en voldoet aan de wetenschappelijke methode . Scheiding

Scheiden fossielen verwijst naar verschillende stadia en methodieken. Een fossiel moet worden gescheiden van het zand, steen of vloeistof waarin het werd gevonden , en het moet mogelijk worden gescheiden van organische stof en andere fossielen . Scheiden fossielen soms gaat ze te behandelen met chemicaliën of schorsing ze in oplossing voor de verharde klei of steen waarin ze zijn ingekapseld verwijderen .
Identificatie

Fossielen kan niet goed zijn geïdentificeerd totdat ze zijn gescheiden van hun ontdekking de site en gereinigd . Het identificeren van een fossiel kan mogelijk vanaf voorafgaande studie te zijn, of het kan genetische of koolstof -14 testen nodig om leeftijd te bepalen .
Organisatie

Fossielen die zijn geïdentificeerd worden meestal georganiseerd volgens de eisen van een specifiek project of een expeditie . Tal van botfragmenten en kleine fossielen kunnen worden georganiseerd om opnieuw te maken het skelet van een persoon of dier . Fossielen kan ook worden georganiseerd in gewicht , grootte, leeftijd of het geografisch gebied waarin ze zijn gevestigd . Organisatie is meestal gericht op ter illustratie van een ruime interpretatie .
Interpretatie

Interpretatie van fossielen richt zich vaak op het geheel , in plaats van de delen. Fossielen worden geanalyseerd in vergelijking en tegenstelling tot kleine gebieden , regio's en hele ecosystemen. Interpretatie wordt vaak bedoeld om te helpen vormen een hypothese over hoe een uitgestorven schepsel geleefd en samengewerkt in zijn natuurlijke omgeving .