Sterrenbeelden Activiteiten

Sterrenbeelden zijn patronen van sterren met het blote oog die werden uitgevonden om onderscheidende , memorabele beelden te creëren in de nachtelijke hemel . Veel van de meest bekende sterrenbeelden waren al voor de geschreven geschiedenis opgericht , als die in het noordelijk halfrond werden genoemd door de Babyloniërs en de Grieken goden en helden te eren , terwijl die in het zuidelijk halfrond werden genoemd door zeevarende ontdekkingsreizigers om te helpen bij navigatie. Constellation activiteiten bieden een manier om hoe de aarde beweegt en heeft betrekking op andere hemellichamen in een geheel nieuwe manier te zien . Night Sky Grafiek

Het creëren van je eigen grafiek van de nachtelijke hemel is een geweldige manier om naar de locatie en beweging van alle 88 sterrenbeelden in de loop van een jaar kennen . Door gewoon kijken buiten rond dezelfde tijd elke nacht , kunt u de sterrenbeelden die zijn het gemakkelijkst zijn om elke maand te zien en te observeren hun baan langs de hemel als de aarde draait in kaart . Sommige sterrenkaarten zijn ontworpen om overal in de wereld werken , dus zorg ervoor dat de kaart waarmee u werkt is de juiste tijd van het jaar en de locatie.
Stars & Mythologie

Veel sterrenbeelden staan ​​bekend om de legendes die ze vertegenwoordigen . Vervoer naar de verhalen achter de vormen in de nachthemel kennen is een geweldige manier om deze sterrenhemel cijfers intiemer studeren en onthouden hun locatie . Vele oude beschavingen hebben groepen van sterren met vertrouwde vormen geassocieerd ; de vroegste sterrenbeeld vormen zijn de stier , leeuw en schorpioen , maar het is de Griekse en Romeinse bijdragen die zijn meest bekende , mede door de mythologie geassocieerd met vormen in de sterren . Sterrenbeelden zoals Perseus , Andromeda , Orion , Hercules , Leo en Ursa Minor en Ursa Major alle beer vormen doet denken aan oude Griekse of Romeinse mythen.
Star Finder

NASA's online Space Place biedt plannen om een ​​hand-held papier Star Finder te helpen beginnende astronomen leren de nachtelijke hemel voor elke maand van het jaar te maken. Het enige wat je hoeft te doen is uit te printen de Star Finder patroon ( http://spaceplace.nasa.gov/en/kids/st6starfinder/st6starfinder.shtml ) , versier het naar eigen smaak , knippen en vouwen in voorkomend geval . Met deze handige tool kunt u de naam en locatie van de sterrenbeelden die u tijdens nachtelijke hemel die maand kan zien alleen of met uw familie en vrienden te ontdekken.