Wetenschap Nieuwigheden for Kids

Wetenschap nieuwigheden voor kinderen onder de wetenschap speelgoed , wetenschap gereedschappen , wetenschap kits en wetenschap apparatuur voor educatieve hobby's , zoals insecten collecties. Dit speelgoed kan worden gebruikt voor recreatief plezier of om wetenschappelijke experimenten uit te voeren thuis . Volgende keer is er een vakantie, verjaardag of andere speciale gelegenheid , krijgen uw kind een speeltje ze kan iets met leren . Science Toys
De bouw van een zweefvliegtuig maakt het mogelijk om te vliegen .

Wetenschappelijk speelgoed krijgen kinderen om na te denken over vormen , ruimte , zwaartekracht , kracht , beweging en andere wetenschappelijke concepten. Deze illustreren hoe objecten omgaan met ruimte , kracht en beweging in de wereld en waarom . Dergelijk speelgoed omvatten Slinkys , tollen , balanceren vogels , glow sticks , plakkerige handen , stopverf en Play - Doh en modelvliegtuigen of zweefvliegtuigen , onder anderen.
Science Tools

Wetenschap gereedschappen inspireren kinderen om te verkennen. Onder de wetenschap tools die u kunt kopen voor een kind omvatten eenvoudige telescopen , vergrootglazen , kompassen , meetinstrumenten ( zoals bekers , meetlinten en schalen ) , en magneet sets. Als uw kind is creatief , hebben hem zijn eigen wetenschappelijke projecten te creëren met zijn beschikbare tools. Maken en uitvoeren wekelijkse wetenschappelijke experimenten bij het huis . Neem uw ​​kind buiten in de achtertuin of naar het park en iets nieuws over de omgeving om je heen te ontdekken.
Wetenschap Kits

complete wetenschap kits zijn beschikbaar voor aankoop , velen van hen samen te stellen voor experimenten die geschikt zijn voor kinderen. Wetenschap kits variëren van alles- in-een telescoop kits ( met een grafiek van de planeten en data recording tools ) om kit en handleiding een model dokter dat kinderen leert om goed te hechten wonden . Vraag uw kind wat haar interesses zijn, koop dan een wetenschap kit waarmee ze haar eigen vragen en passies te verkennen.
Wetenschap Hobby

Veel kinderen van nature vragen en curiositeiten over de hele wereld. Uw kind kan naar buiten gaan , graven slakken en vragen om ze als huisdier te houden , of het verzamelen van stenen van een bepaalde kleur . Inspireer natuurlijke bezienswaardigheden van uw kind met de wetenschap nieuwigheden die haar hobby's te stimuleren . Dergelijke items omvatten kits collector's ( met inbegrip van containers en displays ) , informatieve boeken, cd's en dvd's , en een gratis wetenschap tools die uw kind helpen in haar avonturen , zoals schoppen, emmers , meetgereedschappen , handschoenen , zaklampen , een veiligheidsbril en een opname dagboek .