Definitie van externe toezichthouders in de biologie

cellen van een organisme worden beïnvloed door een aantal genetische factoren . Deze genetische factoren zijn meestal signalen die de cel wat te vertellen . De signalen zijn essentieel om de kwaliteit weefselfunctie . Externe toezichthouders zijn een soort van genetische factor die celfuncties beïnvloedt . In tegenstelling tot hun collega's , interne toezichthouders , externe toezichthouders zijn een moeilijke factor te berekenen . Toezichthouders

Volgens een 2004 persbericht van het Salk Institute for Biological Sciences , toezichthouders zijn eiwitten die een cel om te groeien , te repliceren of een actie uit te voeren begeleiden . Zo heeft het Salk Institute ontdekten een dergelijk eiwit dat stamcellen in-of uitgeschakeld in het menselijk brein .
Interne en Externe

Er zijn twee hoofdtypen van toezichthouders : interne toezichthouders en externe toezichthouders . Interne regulatoren zijn eiwitten uitsluitend in een cel . Daarom wordt cellulaire actie van een interne regelaar alleen uitgevoerd als de interne eiwitten reageren op een bepaalde manier . Externe regulatoren echter zijn eiwitten die afkomstig zijn van buiten de cel . Deze eiwitten dienen als berichten die dicteren wat de cel moet doen .
Belang

externe toezichthouders zijn uniek omdat de eiwitten komen als buiten berichten. De eiwitten zijn meestal van hormonale en cellulaire feedback, geeft de cel een nieuwe set van instructies . De meest voorkomende opdrachten van deze externe toezichthouder eiwitten zijn om uit te breiden of vertragen van de celcyclus . De celcyclus is het replicatieproces cellen . Wanneer meer cellen nodig zijn, zoals bij de bestrijding van een infectie , de externe toezichthouders vertellen immuuncellen (bijvoorbeeld witte bloedcellen ) om meer te maken van zichzelf .
Danger