7 Grade Science Fair Projects gebruik van batterijen

Accu stroom veel producten die we dagelijks gebruiken, maar toch kunnen we ze voor lief nemen. Batterij experimenten laten zevende klassers om concepten en termen zoals elektromagnetische kracht , elektrische stroom , terminal , elektrode , anode en kathode te ontdekken en te leren. Deze experimenten leren de leerlingen de werkingsprincipes van batterijen. Ze maken effectieve wetenschap eerlijke projecten, omdat ze relatief goedkoop en niet te ingewikkeld zijn. Temperatuur en levensduur van de batterij

Om te ontdekken of koude temperaturen verkorten levensduur van de batterij , studenten testen batterijen van verschillende merken in aandoeningen, variërend van min 78 C tot 24 C. Dit project onderzoekt hoe batterijen werken en de rol van een elektrolyt in energie produceert . Leerlingen zien dat, terwijl koudere temperaturen vertragen de elektrolyt , waardoor het kleinere stromen produceren , eigenlijk de batterij gaat langer mee dan bij hogere temperaturen.
Batterij Type and Performance

experiment test verschillende soorten batterijen te ontdekken welke soort hebben de langste levensduur . Studenten leren dat de batterijen op te slaan energie in de vorm van chemische stoffen, zoals zink-koolstof , alkaline en nikkel cadmium . Door het gebruik van elk type batterij , ontdekken ze hoe deze verschillende chemicaliën anders reageren op elektriciteit .
Water elektrolyse

Om elektrolyse te verkennen , studenten gebruik van een batterij om gesplitst waterstofgas uit water . Wanneer de elektriciteit gaat door het water, het water splitst in zuurstof en waterstof . De leerlingen zien kleine belletjes verzamelen --- waterstof bij de kathode en chloor aan de anode . Door de aanwezigheid van zout gebruikt om het gedrag van de stroom voor dit project chloor gaslekkages dan zuurstof . Studenten leren dat de zuurstofatomen van het water in combinatie met het zout om hydroxyl -ionen en het chloorgas resultaten vormen van het chloride in het zout .
Batterij Capaciteit per maat

verschillende grootte batterijen hebben verschillende capaciteiten . Voor dit project leren leerlingen hoe batterijen werken en slijten door het voeden van een apparaat met een A , AA, C en D batterijen. Ze zullen inzichten in waarom ingenieurs kiezen voor een bepaalde grootte accu voor een toestel en hoe het gewicht van een accu en het volume van invloed op de prestaties te krijgen .