Inhoud van de aardappel die kan geleiden elektriciteit

Wetenschappelijke experimenten helpen kinderen en jongeren leren waarom de dingen zijn zoals ze zijn of hoe de dingen werken . Een populaire experiment wordt met behulp van een aardappel op een kleine LED gloeilamp of de klok draaien . Inhoud van de aardappel te helpen de kleine elektronische post werken en uit te leggen aan het kind wetenschapper hoe elektriciteit werkt . Dit experiment wordt vaak de aardappel batterij . Zout

Aardappelen bevatten van nature zout , een van de belangrijkste ingrediënten voor het uitvoeren van elektriciteit. In elektriciteit zout is belangrijk voor het uitvoeren van de stroom in de vorm van ionen . In combinatie met water , het zout breekt in afzonderlijke ionen , het uitvoeren van positieve en negatieve ladingen aan de klein elektronisch apparaat van stroom .
Water

Water zit van nature in aardappelen ; echter , het weken van de aardappel 's nachts in het water zal helpen het verleden nog meer stroom . Het water helpt het zout in de aardappel splitsen in afzonderlijke ionen . Zuiver water zal alleen niet elektrisch geleidend , maar zuiver water is moeilijk te produceren en niet zuiver blijven voor lang. Water in aardappelen is niet zuiver water en elektriciteit geleiden door de contaminanten en ionen in de aardappel . Water combineert met zout aan elektrolyten te produceren , een belangrijk ingrediënt in het uitvoeren van elektriciteit .
Cellen

Elke aardappel bevat cellen . Deze cellen zijn in de vorm van water en zout , eerder vermeld , evenals de " vlees " en schil van de aardappelen . De stroom gaat door deze andere cellen door het water en zout . Zonder water en zout gecombineerd om elektrolyten te maken , zou een aardappel niet zuur genoeg om elektriciteit te geleiden .
Andere componenten

Op zichzelf is de aardappel zal niet elektrisch geleidend te kleine elektronica . Je moet elektroden gestoken in de aardappel op het elektriciteitsnet los . De aardappel bevat de buffer om elektriciteit te voeren om de kleine elektronische inrichting . Elektroden worden gemaakt van koper en zink - meest gebruikte koperpence en zink nagels . De metalen reageren met de inhoud van de aardappel elektrochemisch om elektriciteit over de aardappel en in het elektronisch apparaat uit te voeren .