Hoe te Beach Landing nederlaag op The Incredibles voor de PS2

" The Incredibles " is een actie - adventure video game uitgebracht in 2004 voor de PlayStation 2 Het is gebaseerd op de film met dezelfde naam 2004 , gemaakt door Pixar Animation Studios . . Mr Incredible was ooit een aanbeden superheld , maar de houding ten opzichte helden zijn veranderd en ze zijn nu gedwongen om een ​​normaal leven te leven met een nieuwe identiteit . Incredible is vele jaren later uit pensionering opgeroepen voor een top - geheime missie , maar wanneer dingen niet volgens plan zijn hele superheld familie komt hem te hulp . Je speelt als Mr Incredible in het niveau " Beach Landing. " Instructies

Vernietig het mes bots zodra u aankomt op het strand . Spring op de paai machine en punch op neer om het te breken . Kopen van 2

Spring op de elektrische reling. Electric zal lopen via deze rail periodiek , dus tijd je col te voorkomen dat je gebakken . Vernietig het apparaat met de blauwe lichten .

Steek 3 de brug en draai de gestreepte rode apparaat de elektriciteit uit te schakelen naar de volgende brug .

Ren over de brug en ontwijk de aanvallen van de vliegende machine als jij. Breek het toestel aan het einde van de brug , aan de rechterkant.

verder in deze richting totdat je tegenkomt meer vijanden . Versla ze en gooi op het elektrische apparaat op de tegenoverliggende eiland .

Gebruik de zip wire aan de linkerkant . Ga naar links en rechts als je de zip-line gebruiken om de rotsen te ontwijken .

Versla 7 het blad bots en laser torentje. Ga naar rechts en spring naar het volgende eiland . Haal de vliegende machine die je hier tegenkomt .

Tip over de zuilen en loop over hen om de kloof over te steken . Loop naar links en vernietig de vijanden die je aanvallen .

Klim de rail wanneer het niet geëlektrificeerd . Ga naar links en de vliegende machine te elimineren . Swing op de kraan om het gat te springen .

de vier laser torentjes elimineren . Loop het pad en vernietig de volgende vijand.

Zet de lift en swing op de kraan , de landing over de kloof .

Versla de vijf vijanden die je ontmoeting en katapulteren je naar het volgende gebied met behulp van de boom.

Klim de rail wanneer het niet geëlektrificeerd . Vernietig alle vier de vijanden in dit gebied .

jezelf Catapult naar het eiland je gewoon op , met behulp van de boom . Gebruik de zip line naar het volgende eiland . Breek het elektrische apparaat .

Gebruik de zip-line en dan neem het blad bots . Duw op de pilaar en kruis over het aan een bonus item te vinden .

Ga door het gat in de muur , volg het pad en de twee torentjes bewaken de uitgang te vernietigen. Spring op het volgende eiland en de vliegende machines die je aanvallen te vernietigen.

Gooi het wrak op de laser torentjes te ontdoen van hen. Gooi wat van het wrak op de elektrische apparaten .

Tip over de pilaar in het gebied dat u zojuist hebt geopend . Catapult jezelf naar het einde van het level met de boom.