How to Get Through the Sea Bed Tempel in The Legend of Zelda : Twilight Princess

Tijdens je zoektocht naar de Fused Shadows vinden in " The Legend of Zelda : Twilight Princess , " je moet de Lakebed Temple veroveren . Dit complex kerker ligt op de bodem van Lake Hylia en je zult de Zora Armor en Water Bombs nodig om toegang te krijgen . Eenmaal in de Lakebed Temple , je eerste prioriteit is om de Clawshot lokaliseren . Met deze grappling tool kun je de hele dungeon verkennen en versla Morpheel , de belangrijkste werkgever van het gebied. Instructies
Haal het Clawshot

Begin de kerker door het verplaatsen vooruit door de tunnel . Uit het water in de grote zaal en open de kisten . Ga naar boven en spring zuiden naar het handvat . Dit zal een pad achter je te openen . Ga de volgende ruimte en schiet pijlen bom bij de scheuren in de stalactieten hierboven . Klim op de andere kant en ga door de deur . Kopen van 2

Verplaats noord tot een centrale kamer en versla de Lizalfos hier . Daal de trap op en sla rechtsaf. Langs de deur en pak de borst voor Arrows . Zoek de grote gouden handvat en springen. Ga de trap op , ga dan naar links . Wanneer u de oostelijke deur te bereiken , spring naar de gouden handvat . Daal de trap en sla rechtsaf naar de kaart te vinden. Keer terug naar de deur en ga . Steek de brug over naar het volgende gebied .

Schiet 3 de stalactieten met pijlen bom om de paar waterstralen plug . Ga door de tunnel , klim naar de andere kant en bewegen over de perrons. Open de kist hier voor een Small Key. Ga terug naar de centrale kamer en ga de trap op . Ontgrendelen van de westelijke deur en ga over de brug . Kijk links voor een aantal bommen in een kist , dan schieten pijlen bom bij de stalactieten .

Hop Goedkope 4 over de stalactiet aan de kelp op de muur . Klim omhoog en boven de muur , dan naar beneden. Spring en grijp de gouden handvat , het openen van de poort onder je. Ga verder vooruit en ga door de volgende deur . Kennis te nemen van het rotsblok in deze kamer . Hop op het platform en door de deur vooruit. Raid de borst voor een andere Kleine Sleutel . Ga terug naar het rotsblok en te vernietigen met een bom . Open de deur vooruit. Versla de vijand hier met pijlen bom en ontgrendelen van de volgende deur.

afdalen naar de bodem in deze kamer en klim op de andere kant . Pak de Bommen uit de kist aan de top , neem dan een van de ladders omhoog . Spring en grijp de hendel om de kamer te vullen met water . Schuif het pad en zwem naar het centrum platform. Spring en grijp het handvat hier en ga door de deur . Neem de deur aan de rechterkant om een Fee in een pot te vinden , dan terug en ga door de linker deur .

Hop 6 naar het water en pak de rode Roepie van de borst in de nabijgelegen alkoof . Klim omhoog en ga naar de zuidelijke rand van de eerste verdieping . Trek aan de hendel en neem de trap . Ga naar de oostzijde en trek aan de hendel hier . Ga naar het westen en in de aangrenzende kamer . Spring op een van de bewegende platformen en rijden naar het noorden deur . Pak de Kleine Sleutel uit de borst aan de linkerkant en terug te keren naar de perrons . Rit naar de westelijke deur . Ontgrendelen en ga door.

Zwem door het kanaal en bombardeer de rots onder water . Rust de Iron Boots en controleer de corridors voor kisten , dan verder zwemmen naar de volgende kamer . Verlaat het water ten strijde Deku Toad . Versla het, open de borst voor de Clawshot .
Lokaliseren Morpheel

Schiet
8 de rode medaillon met de Clawshot om de poort te openen en verlaat de kamer. Keer terug naar de centrale kamer en Clawshot tot de kelp aan de linkerkant . Loop vooruit naar zoek de markering boven het water en sloeg hem met de Clawshot . Bewegen door de deur naar je achterste en ga naar de volgende kamer .

dan Hop aan het platform en Clawshot het medaillon aan uw linkerhand . Spring naar beneden naar de onderstaande platform , pak de Water Bombs uit de borst en Clawshot de kelp op het noorden pijler. Klim naar de richel en Clawshot tot de kelp naar het zuiden . Klim naar de richel hier en zoek het medaillon naar het noordwesten . Clawshot over, pak de rode Roepie van de borst en terug . Zoek de kelp in het oosten en Clawshot voorbij. Klim naar de richel en ga door de deur .

Hit een druipsteen met een pijl bom en op te krijgen . Als het stijgt , hop naar de opening en ga naar de andere kant . Draai je om en vind het medaillon boven . Clawshot het aan de poort te openen , zoek het medaillon in het oosten . Clawshot dat een en ga door de deur . Versla de Chu Worms , zoek de kelp op het plafond . Clawshot en schuifel naar de andere kant . Clawshot over en volg het pad naar de top .

Raid de borst voor Bommen en naar het centrum . Hit het medaillon met de Clawshot toegang tot een kist met de Compass . Springen en klimmen een van de ladders . Trek aan de hendel en schuif aan de onderkant . Ga naar het midden vast en trek de hendel hier . Vind de kelp op het plafond en Clawshot up . Wiebel verder en door de rechter deur . Pak de Bommen uit de kist onder het tandwiel en neem de linker deur . Zinken naar de bodem van het zwembad voor een Red Rupee , ga dan onder het tandwiel en door de deur .

Spring op elk radertje en neem de Lizalfos . Hop naar de deur en ga door. Pak de Rode Roepie van links , dan terug en neem het andere pad . Hit het medaillon met de Clawshot , dan backtrack naar de centrale kamer . Clawshot een medaillon boven de kroonluchter om een stukje hart vinden .

Zwem de trap af naar de andere kant van de eerste verdieping. Beweeg door de deur naar de kamer met de bewegende platformen . Hop op en Clawshot het medaillon . Rijden naar de andere kant en spring naar beneden . Open de deur en in het water springen . Zwem naar links door de opening , draai dan rechts . Surface en zoek de onderwater rots. Vernietigen met een bom en ga verder. Rust de Iron Boots en zinken naar de bodem . Sla rechtsaf en blaas de volgende rots. Versla de Shell Blade hier en oppervlak om de volgende deur.

Versla de Chu Worm , dan Clawshot het medaillon boven . Vallen door het open paneel om de kist met de grote sleutel te vinden. Hop in het water en ga door de deur . Bewegen door de tunnel naar de Water Bombs krijgen aan het einde , dan terug naar de centrale kamer .

Trek aan de hendel aan de linkerkant en ga de trap op . Ga naar rechts en trek de hendel hier . Zwem de trap af en door de deur . Ga verder naar de westelijke radertje kamer op de eerste verdieping en steek de witte brug hier . stap op de schakelaar , dan Clawshot het medaillon om de poort passeren . Versla de Lizalfos en pak het stukje hart uit de borst. Keer terug naar de centrale kamer .

Hop in het water en ontgrendelen van de baas deur met de grote sleutel . Springen in het gat en rust de Iron Boots aan zinken naar de bodem van het water . Hier vindt u Morpheel vinden . Te verslaan om het level te voltooien.