Meest voorkomende Fossielen van Amerika

Vermelding van de meest voorkomende fossielen gevonden in de Verenigde Staten is geen gemakkelijke taak . Nieuwe fossielen consequent ontdekt over elke staat in de VS Er zijn echter typische fossielen die het vaakst worden gevonden in staten of hele regio's in de Verenigde Staten . Veel van de fossielen dateren van vóór de dinosaurussen , terwijl andere fossielen zijn afkomstig uit meer recente tijden in de Noord- Amerikaanse geschiedenis . Staat Advocacy

Veel staten zijn trots op de fossielen die gewoonlijk worden aangetroffen in alle geografische gebieden van hun staten . Bijvoorbeeld , het Gemenebest van Pennsylvania verklaarde de trilobiet , een dier dat bijna 570 miljoen jaar geleden leefde , als de Staat Fossiel van Pennsylvania . Dit is omdat de fossiele jagers veel trilobietfossielen over rotsformaties te vinden in het centrum van Pennsylvania.
Regionale Discoveries

De Amerikaanse Zuidoost , of zo ver noordelijk als West-Virginia en als ver zuiden als Florida, is de thuisbasis van unieke fossielen . Dit is omdat , geologisch gesproken , de Atlantische Oceaan strekt zich uit over het Amerikaanse Zuidwesten , die de Appalachian gebergte. Als gevolg daarvan kan de fossiele liefhebbers mariene fossielen ingebed in de rots van de Appalachian Mountain ranges vinden . Alles van haai skeletten in Georgië om de overblijfselen van primitieve walvissen in Mississippi en Alabama zijn te vinden in deze staten , die dateren uit het Tertiair ( 65.000.000-2.600.000 jaar geleden ) .
het zuidwesten

Ook het zuidwesten van de Verenigde Staten, met name Arizona , was op een gegeven moment onder water onder water . U kunt het bewijs van dit te zien door te kijken naar bergketens of de Grand Canyon in Arizona ; Er is niet alleen fossiel bewijs van het mariene leven in de bergen , maar ook erosie markers die de bergen te schilderen in verschillende sediment kleuren . Het paleontologisch Society van de Verenigde Staten , een pleitbezorger groep voor professionele of beginnende fossiele jacht in de VS , schetst dat binnen veel provincies in Arizona , een fossiel liefhebber kan verschillende fossielen uit verschillende perioden te ontdekken in de gelaagde sedimentair gesteente , dat maakt veel Arizona bergen en canyon bereiken .
anders dan verwacht

Hoewel veel mensen denken van dinosaurussen als ze denken aan fossielen , de Verenigde Staten heeft vooral zeedier levensvormen in alle 48 continentale staten . Dit komt omdat het grootste deel van wat nu de Verenigde Staten was bedekt onder water voor miljoenen jaren . Bewoners in Ohio , bijvoorbeeld , zijn meer waarschijnlijke gaan vissen of versteende aquatische bacteriën vinden in rock dan een dinosaurus . Dit betekent niet dat de dinosaurussen niet zwerven wat nu de Verenigde Staten . In plaats daarvan , betekent dit dat het land, dat nu maakt de Verenigde Staten werd in de oceanen , wetlands , of grote meren bedekt , elk gevuld met grote hoeveelheden prehistorische leven .