Soorten Dinosaurussen voor kinderen

Dinosaurussen waren aardse reptielen die ontstond op aarde ongeveer 230 miljoen jaar geleden . Het woord dinosaurus is afgeleid van het Grieks en betekent ' angstig - grote hagedis. " Ze waren erg divers en had meer dan 1000 soorten . Het onderwijs van uw kind over dinosaurussen kan leuk en spannend voor jullie beiden zijn. De meeste kinderen lijken een aangeboren nieuwsgierigheid naar en liefde voor dinosaurussen hebben . Soorten en habitats van Dinosaurussen
De Tyrannosaurus rex is een populaire keuze van de dinosaurus voor kinderen.

De zwaarste land dinosaurus was de Argentinosaurus die ongeveer 80 ton woog . De hoogste waren de Paralititan en Brachiosaurus , die ongeveer 40 meter hoog waren , terwijl de Diplodocus en de Seismosaurus waren beide ongeveer 100 meter lang . Een ander land dinosaurus op de verlanglijstjes van veel kinderen is de Tyrannosaurus rex . Deze enorme , woeste uitziende specimen zich op bedden , bureaus en speelgoed dozen veel jongeren ' . Er waren zelfs enkele dinosaurussen met veren die erg veel leek op vogels , zoals de kleine , vier - gevleugelde dinosaurus , Microraptor . In de prehistorie de zeeën gehouden aquatische dinosaurussen zoals de Liopleurodon , Ichthyosaurus en Hainosaurus .
Boeken , Films en Websites
Er zijn vele leuke dinosaurus - gerelateerde activiteiten te doen met uw kind .

Er zijn tal van uitstekende kinderen dinosaurus boeken en films beschikbaar . Deze pique verbeelding en verwondering van een kind. U kunt een selectie van items, zoals pop - up boeken voor je jongere kind en meer uitgebreide en leerzame dinosaurus boeken voor uw oudere jongere gemakkelijk te lokaliseren . Ga naar een grote boekhandel en vraag de verkoper in het kindergedeelte voor advies over de beste boeken over dinosaurussen . Ze kan het begin van een levenslange liefde voor wetenschappelijke feiten en ontdekking voor een kind te zijn . Op het internet kan een klein kind genieten van de vele locaties voor dinosaurus foto's en spelletjes en een ouder kind kan ontdekken diepgaand de wereld van de dinosauriërs . Goede plaatsen voor het vinden van informatie over dinosaurussen zijn natuurlijke historie websites .
Stuffed Animals , modellen en action figures
Dinosaurs stimuleren gevoel van nieuwsgierigheid en avontuur van een kind.

weinig dingen betekenen meer voor een peuter dan zijn gevuld dier vriend . Opgezette dinosaurussen kan net zo lief en schattig als een opgezette hond of beer. Het maken van modellen is een activiteit veel oudere kinderen intens genieten en dit is een leuke manier om hun behendigheid te verbeteren en enorm hun geduld en het vermogen om zich te concentreren op een project te verbeteren . Dinosaurus action figures stimuleren nieuwsgierigheid en zin voor avontuur een jongere . Uw kind zal genieten van het versieren van zijn kamer met foto's , opgezette dieren of modellen van dinosaurussen . Spelen met zijn collega's met deze dinosauriërs helpt instrueren uw kind in hoe om plezier te hebben met en opschieten met andere kinderen . Het kan ook blijken te zijn dat hij durft om zijn gevoelens , gedachten en belangen met betrekking tot iets wat hij verheugt zich in met zijn vrienden en zij zullen het ook kunnen laten zien .
Andere Dinosaur Toys and Games

Het is gemakkelijk om alle soorten dinosaurus speelgoed te vinden.

Er is geen tekort aan mogelijkheden om dinosaurussen in een groot aantal winkels te vinden. U kunt eenvoudig een dinosaurus lunchboxen , rugzakken en notebooks , zodat een kind zijn interesse met vrienden op school kunnen delen . U kunt alles van dinosaurus T - shirts, pyjama's , jassen , pinata en zwemmen ringen kopen om tientallen andere speelgoed en games met dinosaurussen . Laat uw kind kijken naar foto's van dinosaurussen in boeken , dvd's of op het internet om u te vertellen de soorten hij het ​​meest houdt. Vergeet niet , het belangrijkste bij het kiezen van een geschenk dinosaurus is zeker het hart van het kind is niet ingesteld op een snoezig, gevuld Tyrannosaurus rex als je hem met de hand een plastic model van een Ichthyosaurus te zijn . Het verzamelen van en de interactie met een aantal van deze dinosaurus speelgoed met anderen te kunnen toevoegen aan een kind genot van zijn interesse in deze fascinerende dieren en leer meer over zichzelf en zijn wereld , maar ook de wereld van de dinosauriërs .