Archeologie Video for Kids

Archeologie , met de focus op oude culturen en uitgestorven dieren , is een onderwerp van de natuurlijke nieuwsgierigheid van kinderen van alle leeftijden . Of uw kinderen geïnteresseerd zijn in opgraven brontosaurus botten , het opgraven van pijlpunten of patchwork samen Ming vazen ​​, er zijn video's voor hun specifieke archeologische interesses. Het internet biedt ook een aantal informatieve video's over dit onderwerp . ' Digging for Dinosaurs '

Deze video 1998 verkent de avonturen van professor Fossilworth als hij graaft aanwijzingen die antwoorden over het leven en de dood van dinosaurussen onthullen. Hardlopen 30 minuten , " Digging for Dinosaurs " biedt educatieve liedjes op activiteiten bedoeld om een ​​beroep op jongere kinderen .
' Archeologie Science Class'

Egyptologie is het onderwerp van deze titel, die een blik op de mummificatie proces duurt , vertalen hiërogliefen , piramides bouwen , opgraving , het behoud en artefact dating. " Archeologie Science Class" is een interactieve video die het mogelijk maakt de kijker om de rol van archeoloog spelen .
'Geheimen van de Archeologie '

Deze zes-plaat set zal een beroep op een meer volwassen publiek als het neemt de kijker mee op een virtuele tour door archeologische vindplaatsen gereconstrueerd door de nieuwste computergestuurde special effects . Zowel leerzaam als visueel verbluffende , "Secrets of Archaeology " overspant eeuwen , onderzoekt oude beschavingen zo divers als de Azteken en de Atheners . Voor middelbare scholieren die geïnteresseerd zijn in het blootleggen van het verleden , "Secrets of Archeologie " is een geweldige plek om te beginnen .
Zui Tube

De video-website voor kinderen video.kidzui . com heeft een sectie die uitsluitend gewijd aan archeologie. Vierentwintig video's zijn hier te zien , dat met de werkelijke archeologen in het veld .