Sterrenkunde Science Fair Ideeën

Astronomie is een rijke bron van materiaal voor de wetenschap eerlijke projecten . Terwijl de sterren en planeten ver weg zijn, kunt u vragen stellen en doen experimenten en onderzoek hier op Aarde . U kunt vele mooie foto's van planeten , sterren en sterrenstelsels te vinden om posters en rapporten te illustreren. De Zon

tonen hoe je kunt de zon veilig bekijken , met behulp van projectie of speciale optische filters . Zoek uit wat zonnevlekken zijn en waarom ze volgen een 11 - jarige cyclus .
Meteorieten

Bespreek meteoor douches en meteoriet samenstelling en tonen foto's van meteorieten . Zoek uit waar ze vandaan komen .
Waarnemen

De daad van het kijken naar de hemel is een groot onderwerp . Uit het blote oog waarnemen om met behulp van de nieuwste Orbiting telescopen , ontdekken hoe skygazing is geëvolueerd.
Bouw een Telescoop

Selecteer een telescoop ontwerp , koopt de onderdelen en zet het samen . Wat zijn de verschillende telescoop ontwerpen ? Zijn grote onderzoek telescopen fundamenteel verschillend van de achtertuin soort ?
Lichtvervuiling

Kunstlicht van gebouwen en straten interfereert met het zien van de nachtelijke hemel . Ontdek waarom dit is en wat mensen doen over.