Wat zijn Plant Steroïden

? Steroïden zijn organische verbindingen die overal in het planten-en dierenrijk . Zij omvatten hormonen zoals testosteron en oestrogeen en lipide cholesterol . Anabole steroïden die worden door sommige atleten de prestaties te verbeteren , niet in dezelfde chemische familie . In planten , steroïden zijn belangrijke chemische stoffen die de groei stimuleren . Deze groeihormonen zijn beide onderzocht voor hun natuurlijke functie en hun potentieel als gewas - boosters . Brassinosteroïden

Plant steroïden worden aangeduid als brassinosteroïden . Deze chemicaliën zijn te vinden in alle planten en reguleren van hun lichamelijke ontwikkeling . Sommige gemuteerde planten worden geboren met een tekort aan brassinosteroïden . Deze vegetatie heeft geen goed doen , steeds onvruchtbaar en geplaagd door groeiachterstand .
Plant Steroïden Vs . Andere steroïden

Net als bij mensen en dieren , planten steroïden sturen signalen naar de groei te stimuleren . Bovendien brassinosteroiden helpen bij celdifferentiatie . Ze helpen stamcellen - cellen die nog geen functie hebben gevonden - worden toegewezen aan de juiste gebieden . Echter, " ScienceDaily " legt uit dat planten sterioids " functie heel anders op het cellulaire niveau . " Plantaardige en dierlijke cellen hebben receptoren die steroïden te detecteren. Het fundamentele verschil is dat deze receptoren zijn gevonden in de kern van dierlijke cellen , terwijl de fabriek receptoren op de buitenkant membranen van de cellen .
Kinasen

Zhi - Yong Wang en Wenqinag Tang van Department of Plant Biology het Carnegie Institution 's een studie uitgevoerd om brassinosteroïden isoleren en de rol van het hormoon te beoordelen . Het team richt haar werkzaamheden op eiwitten genaamd kinases . Om brassinosteroïden te werken , moeten ze eerst worden gesignaleerd door de kinases , die bekend staat als brassinosteroïden signalering kinases ( BSKs ) .
Kunstmatige Met

Na Zhi - Yong Wang en Wenquinag Tang's studie , concludeerden zij dat het benutten van plantaardige steroïden kan leiden tot grotere oogsten . Echter , een studie van Ana Cano van de Consejo Superior de Investigaciones Científicas ( CSIC ) in Spanje ontdekt dat het tegendeel waar is . Omdat brassinosteroiden controle die cellen hun functie overmatige blootstelling aan deze hormonen bereiken veroorzaakt de cellen te snel onderscheiden . Als gevolg hiervan , de planten niet groeien .