Ideeën voor een Kid 's School Geografie Project

Het onderwerp van de geografie omvat eigenlijk een aantal van aardwetenschappen , met inbegrip Urbanology , sociologie , meteorologie en diverse andere disciplines . Geografische wetenschap bevat informatie over belangrijke land formaties , tektonische platen en specifieke functies zoals individuele gebouwen en de straat netwerken . Dit interdisciplinaire verscheidenheid resulteert in mogelijkheden van een kind met het schoolvak aardrijkskunde project dat wetenschap combineert met kunst , sociologie en wiskunde . Kaarten en Cartografie
kaartenmakerij is gerelateerd aan geografische wetenschap .

Werken met kaarten is een goede plek om te beginnen met ideeën voor school aardrijkskunde project van een kind. Een zeer jonge student kan tekenen en begrijpen een rudimentaire kaart , zelfs al is het maar uit zijn huis naar een vertrouwde plek als een park . Plot uit de kaart samen , niet te vergeten om te tekenen in bruggen , heuvels , beekjes, en ze te labelen . Meer gevorderde studenten kunnen digitale kaarten bouwen met behulp van computers of leren zowel aardrijkskunde en geschiedenis door het bestuderen van ouderwetse kaarten . Al deze voorbeelden kunnen worden gewijzigd om verschillende leerjaren passen en kan gebruikt worden voor projecten in de klas of als huiswerk .
Science Fair Projects

Een wetenschap eerlijke project over tektonische platen , getijdenenergie , zwaartekracht , of materie en energie bevat ook aardrijkskunde , zelfs als de studenten niet bewust van worden gemaakt . Experimenten voor aardrijkskunde gerelateerde wetenschappelijke projecten kunnen bestaan ​​uit werkende modellen van de natuurlijke kenmerken ( zoals watervallen of vulkanen ) . Als een student is zeker van hun onderwerp voor een science fair project en heeft inspiratie nodig , dan combineren geografie met een onderwerp de student geniet . Bijvoorbeeld , kan een student die wiskunde houdt van een project gericht op de stedelijke planning of digitale cartografie doen .
Diorama's en modellen
Een wetenschap eerlijke project over vulkanen omvat geografische wetenschap .

Favoriete geografie projecten zijn visuele afbeeldingen van het aardoppervlak en de kenmerken van belang. Een model van een vulkaan of een lokaal stadion kan zowel een geografisch project en een kunst , stedenbouw of geologie les zijn. Om dit een meer gedetailleerde project dat individuele leerlingen of een hele klas kan gaan maken , maken diorama's met behulp van schaalmodellen die studenten kunnen mode en monteren . Dit kan ook worden geïntegreerd met een cartografie les of een apparaat op het veranderen van het terrein formaties in een geologie klas.
Environmentalism

Met geografie aan studenten over verschillende disciplines leren en nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen . Milieubeweging is een van de nieuwere wetenschap op dit gebied. Wanneer een instructeur componeert een lesplan over een olievlek , een bedreigde diersoort of de klimaatverandering , worden ze als geografie in het leerproces . Projecten over lokale en regionale milieubeweging en geografie kan worden vereenvoudigd voor jongere studenten door het gebruik van modellen en kleurrijke kaarten .