Hoe een vliegtuig Steer

Een vliegtuig heeft twee sets van de controles voor het sturen . Het juk , een klein stuurwiel gemonteerd op een kolom die heen en weer beweegt , wordt in de meeste moderne vliegtuigen en regelt beweging omhoog en omlaag --- duiken en klimmen --- en , in combinatie met het roer pedalen , wendt zich tot de links en rechts .
in oudere vliegtuigen , waar de piloot zit meestal in de interne achterbank en de passagier in de interne voorbank , er is geen juk , maar een stok , genaamd de joystick , die beweegt achteren en en zendt naar links en rechts . Zoals het juk , de heen en weer gaande beweging controles klimmen en duiken en beweging naar links en rechts naast het roer pedalen regelt bochten . Instructies

Om het vliegtuig naar links draaien , duw de linker roer pedaal met je linkervoet , terwijl het wiel naar links langzaam draaien . Als je het wiel en roer pedaal ingedrukt op een plek , zal je blijven draaien . Hoe verder je het roer pedaal duwen en draai aan het wiel , zal het sneller en ongecontroleerd het vliegtuig te zetten . Kopen van 2

Om de bocht naar links te stoppen , langzaam aan het wiel draai naar rechts en duw de juiste roer pedaal met uw rechtervoet totdat u stopt met draaien . Wanneer u bent gestopt te draaien , zal de vleugels niveau en je zal gaan in een richting zoals aangegeven op het kompas .

Om het vliegtuig hoger nemen , trek terug op het juk totdat je begint te klimmen . Klimmen op een te grote hoek zal de vleugels lift verliezen --- wat piloten noemen een kraam . Wijzigingen aanbrengen in hoogte voorzichtig door aan het juk weer geleidelijk .

klimmen stoppen , duw het juk naar voren . Wanneer u uw gewenste hoogte te bereiken , duw de beugel naar voren zachtjes tot je col stopt . Je vleugels zullen niveau en de hoogtemeter zal stabiel zijn aan de nieuwe hoogte in plaats van klimmen .

Om het vliegtuig te nemen lager , duw de beugel naar voren. Om uw afdaling stoppen , trek voorzichtig aan het juk tot afdaling stopt . Je vleugels zullen niveau en de hoogtemeter zal stabiel zijn aan de nieuwe hoogte .