Ruimte Poster Ideeën

De donkere uitgestrektheid van de ruimte heeft vele wonderen en een persoon die het maken van een poster kan ruimte-gerelateerde onderwerpen benaderen vanuit verschillende invalshoeken . De wetenschap -minded kunt overwegen poster onderwerpen op engineering en astrofysica , terwijl die gericht op de geesteswetenschappen kunnen de rijke geschiedenis van de ruimtevaart en de rijkdom aan cultuur met betrekking tot de menselijke fascinatie met de kosmos verkennen . Net als de ruimte zelf , de mogelijkheden zijn oneindig, maar waarschijnlijk onderwerpen zijn verkenning van de ruimte , het leven op andere planeten , science fiction en de oorsprong van het heelal . Geschiedenis van de Space Exploration

NASA geeft links naar de waarde van historische informatie decennia van de lancering van de Sovjet Spoetnik in 1957 aan de Amerikaanse shuttle-programma met pensioen in 2011 . Een poster zou zich kunnen richten op een aantal van de minder bekende triomfen en rampen in de geschiedenis van de ruimtevaart , zoals de eerste ruimtewandeling door een Amerikaanse astronaut in 1965 of 1967 de dood van drie Apollo astronauten tijdens een training ongeval .
mogelijkheid van leven op andere planeten

De mogelijkheid van leven buiten onze eigen kleine , blauw - groene planeet gefascineerd mensen lang voordat ze konden wagen in de ruimte . Een poster kan de zoektocht naar leven op andere planeten met behulp van moderne technologieën te verkennen. De krachtige Kepler ruimtetelescoop , bijvoorbeeld , heeft geholpen wetenschappers identificeren honderden potentiële planeten sinds de lancering in 2009 , met inbegrip van potentieel bewoonbare degenen met oppervlaktewater .. Ondertussen , de Search for Extra - Terrestrial Intelligence programma ( SETI ) heeft jarenlang het scannen van de hemelen voor communicatie signalen van technologisch geavanceerde buitenaardse samenlevingen , tot nu toe zonder succes .
Science Fiction fouten

Relatief weinig mensen serieus te bestuderen astronomie , zo veel van wat de gemiddelde persoon weet over de ruimte komt van science fiction verhalen over ruimtevaart en sterrenstelsels ver, ver weg . TV , fictie en film schrijvers zetten vaak drama voor wetenschappelijke nauwkeurigheid , waardoor consternatie onder degenen die graag hun science fiction tot wetenschappelijk zijn. Een poster benadrukken wetenschappelijke fouten in de populaire entertainment kan het belang van niet-wetenschappers te trekken, terwijl het verbeteren van hun begrip van het universum .
Big Bang Theory

De Big Bang theorie naar voren gekomen van Einstein's Algemene Relativiteitstheorie en heeft geleid tot nieuwe inzichten over de oorsprong van het heelal . Volgens NASA , " de Big Bang deed zich niet op een enkel punt in de ruimte als een ' explosie . " Het is beter gezien als een simultane verschijning van de ruimte overal in het universum . " Een poster zou kunnen verklaren hoe de theorie van Einstein veranderd kosmologie , beschrijven hoe wetenschappers berekend leeftijd van het heelal op 13,7 miljoen jaar of de gevolgen van de theorie over de wetenschap van de astronomie te bespreken.