Hoe maak je een Supernova Voorspel

Na duizenden jaren , hebben wetenschapper aanzienlijke vooruitgang op weg naar het voorspellen van een supernova gemaakt . Het voorspellen van een supernova op aarde niet voorspellen wanneer de supernova in het verleden werkelijk explodeerde . Het voorspelt alleen wanneer de exploderende overblijfselen zichtbaar op aarde zal zijn . Om te weten wanneer de resten zichtbaar op aarde zal zijn , moet je een intense gamma- ray burst in de nachtelijke hemel te vinden. Lees verder om meer te leren . Instructies
1

Tijd vinden bij een van de Astronomie . Coördineren wanneer op voorhand aangezien tijd kostbaar is in een observatorium . Uw observatorium moet zich ergens ver weg van een stedelijk gebied om lichtvervuiling te elimineren . Kopen van 2

Gebruik de apparatuur op de sterrenwacht een gammaflits vinden . Er is ongeveer een gamma- ray burst elke nacht.

Track 3 van de intensiteit van de gamma- ray burst afterglow . Hoewel de gamma- ray burst duurt slechts een paar seconden , zal het nagloeien van een gammaflits duren enkele minuten erna .
4

coördineren met andere observatoria om te zien of ze ontdekt dezelfde gammaflits die je gevonden . Het delen van gegevens is altijd het beste , omdat het fouten in de gegevens zal verminderen .
5

Onderzoek andere gammaflitsen waargenomen in gepubliceerde wetenschappelijke werken . Je doel is om te bepalen of de intensiteit van uw gammaflits is ongewoon groot .
6

Maak een voorspelling van wanneer de supernova zichtbaar op aarde zal zijn . Het voorspellen van een supernova is relatief nieuw voor de wetenschappers . Daarom kan het niet realistisch om een werkelijke datum voorspellen .
7

Publiceer uw werk in een astronomisch tijdschrift . Als je nog nooit eerder zijn gepubliceerd , kunt u om samen te werken met een andere auteur die eerder is gepubliceerd .