Biologisch afbreekbare Science Fair Projects for Kids

Veel van wat mensen produceren en te gebruiken ofwel duurt vele jaren voor de planeet af te breken of kan niet worden afgebroken op alle. Niet - biologisch afbreekbare afval wordt meestal verbrand of begraven en weinig kan worden gerecycled . Met behulp van een eenvoudig wetenschappelijk project , kunt u ontdekken welke soorten items biologisch afbreekbaar zijn . Van daar , uitbreiden van uw verkenning aan de verwachtingen van de consument en gewoonten , milieu-impact en hoe wetenschappers werken toenemen hoe biologisch afbreekbaar onze goederen te onderzoeken . Experiment
Compost maakt biologisch afbreekbaar materiaal .

De basis experiment gaat testen welke items zijn biologisch afbreekbaar en welke niet. Dit kan het beste gebeuren door verschillende objecten die routinematig worden weggegooid en niet gerecycled en begraven in vuil , hetzij een container of een gecontroleerde zone buiten . Na een bepaalde hoeveelheid tijd , graven de items en noteer de mate van degradatie . Als alternatief kunnen sommige objecten boven de grond worden gelaten om te zien hoe ze verslechteren ten opzichte van begraven items .
Survey
Heeft kennis veranderingsgewoonten ?

Een enquête kan gebruikt worden in twee manieren ten opzichte van het experiment . Een uitgevoerd voorafgaand aan het opgraven van de items kan vragen welke van de items elke persoon verwacht wordt biologisch afgebroken . Bieden een scala aan hoe biologisch afgebroken deze dingen zou kunnen zijn, en in kaart verwachtingen van uw enquête - takers ' . Vergelijk ze met uw werkelijke resultaten . Nadat het experiment voltooid is , vraag dan of het kennen van de resultaten van de aan-of trash - verwijdering gewoonten van iedereen die de enquête zou veranderen .
Milieu
Relate uw experiment om uw lokale stortplaats .

Met behulp van de resultaten van het experiment als uitgangspunt , onderzoek naar het effect van die voorwerpen die niet biologisch afbreekbaar. Onderzoeken hoeveel van dit soort afval wordt geproduceerd in uw omgeving , hoe afvalbedrijven gooi het en welke gevolgen kunnen voortvloeien uit deze praktijken . Suggereren manieren waarop dit helpt of schadelijk voor het milieu en de mensen in het, en veranderingen die de situatie kunnen verbeteren. Back-up van uw antwoord met bewijs.
Materialen
Laboratorium wetenschap kan veranderen hoe biologisch afbreekbaar dingen zijn .

Materialen wetenschappers en ingenieurs werken continu aan de samenstelling van de alledaagse dingen te verbeteren, uit kunststoffen we gebruiken om de metalen die in inblikken . Het gebruik van uw experiment als leidraad voor welke soorten dingen zouden het meest profiteren van een verandering van de samenstelling van het materiaal , onderzoeken hoe deze mensen proberen te verbeteren hoe biologisch afbreekbaar dingen zijn . Stel vragen zoals of een object wordt minder biologisch afbreekbaar als ze in plaats van begraven nog in de open lucht .