Weer veranderingen veroorzaakt door de Aarde Polariteit Wijzigen

De aarde heeft een magnetische noordpool en een magnetische zuidpool . Echter, deze palen niet altijd gelegen is in dezelfde plaatsen en ze blijven bewegen . Deze veranderende polariteit kan enig effect hebben op het klimaat op aarde hebben , al is er momenteel niet genoeg wetenschappelijk bewijs om te bevestigen dat de polariteit wijziging van invloed op het weer of om te bepalen in welke mate het weer veranderingen zijn het gevolg van het verschuiven polariteit van de aarde. Geschiedenis van Polariteit Change

magnetisch veld van de aarde heeft een geschiedenis van flippen . Het is dus een paar keer gedaan in de afgelopen miljard jaar . Gemiddeld , het veld keert per 200.000 jaar , maar niet volgens een vast schema. De laatste omkering plaatsgevonden meer dan 780.000 jaar geleden . Naast deze omkeringen , kunnen de polen in de tijd variëren . De magnetische noordpool is gestaag verschuiven positie . Tijdens de 20ste eeuw , werd de magnetische noordpool noordwaarts beweegt met een snelheid van ongeveer 6 mijl per jaar . Onlangs heeft de koers is gestegen tot ongeveer 25 mijl per jaar .
Neerslag

De sterkste schakel tussen polariteit en weer komt uit een studie uit 2009 door geologen Mads Faurschou en Peter Riisager , die een mogelijk verband tussen de toename van neerslag in lage breedtegraad gebieden en hogere galactische kosmische straling deeltjes gedetecteerd als gevolg van de veranderende magnetische veld . Door het bestuderen grot formaties , de wetenschappers in staat waren om naar het verleden galactische kosmische straling bij te houden en concludeerde dat relatief goede correlatie bestaat tussen deze grot formaties en verschuivingen in het magnetische veld . Galactische kosmische straling deeltjes zaad wolken , wat leidt tot meer neerslag . Galactische kosmische stralen zijn hoog-energetische deeltjes uitgestoten door supernova's , neutronensterren , zwarte gaten en onze eigen zon die door de ruimte reizen .
Groot Weer Evenementen

Er is geen bewijs om te suggereren dat er een verband is tussen grote weersomstandigheden zoals sneeuwstormen , orkanen en tornado's , en een verschuiving in de aarde magnetische polen . Hoewel sommigen hebben geprobeerd om de recente slechte weersomstandigheden koppelen aan het verschuiven van de magnetische polen , zijn dergelijke claims afgedaan door het feit dat de magnetische noordpool is het verschuiven voor meer dan een eeuw . Wetenschappers kunnen deze ongewoon slechte weersomstandigheden koppelen aan veranderingen in temperatuur van de oceaan , die enig bewijs worden beïnvloed door de verschuiving polariteit van de aarde niet te zien .
Junk Science

Beweringen dat het verschuiven polariteit van de aarde of dat een magnetische pool omkering zal resulteren in verwoestende weersomstandigheden niet gebaseerd zijn op enig wetenschappelijk onderzoek . Er is geen wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat het magnetisch veld van de aarde heeft veel , of geen invloed op het klimaat van de planeet . De enige stormen die het gevolg zijn van polariteit verandering zijn magnetische stormen , die niet zijn eigenlijk weersomstandigheden .