Wat is een Body Fossiele

Fossielen zijn er in twee soorten : ? Trace fossielen en lichaam fossielen . Trace fossielen zijn voetsporen , tandafdrukken en nesten , terwijl het lichaam onder andere fossielen botten, tanden , klauwen en de huid . Het best bewaarde lichaam fossielen komen uit de moeilijkste delen van het lichaam . Bones

Bones zijn de meest voorkomende lichaam fossielen en zijn de belangrijkste bron van wat we weten over dinosauriërs . De eerste dinosaurus bot werd ontdekt in 1818 , maar in 1858 , William Parker Foulke vond de bijna intact skelet van een Hadrosaurus in Haddonfield , New Jersey . Deze ontdekking veranderde wetenschappelijke inzichten van de natuurlijke wereld .
Behoud

Sommige lichaam fossielen worden " ongewijzigd blijft . " Dit betekent dat zeer weinig fysische of chemische verandering heeft plaatsgevonden . Sommige skeletmateriaal is dol begraven in gletsjers , terwijl andere kleinere dieren worden gevonden gevangen in barnsteen dat ze intact houdt . Onderdompeling in teer bewaart ook het lichaam fossielen en is behulpzaam bij het ​​behoud van zacht weefsel evenals botten .
Mallen en afgietsels

In sommige gevallen , paleontologen ontdekken imprints van skeletten in de rotsen en ander materiaal . Deze mallen zijn ook gedefinieerd als het lichaam fossielen . Een cast wordt gevormd wanneer de mal wordt gevuld met een andere stof op de foto om een positieve fossiele geven .